اخبار داغ

ایده هایی برای تفریح در سفرهای نوروزی

ایده هایی برای تفریح در سفرهای نوروزی
اگر شما هم می خواهید نوروز امسال را در یکی از مقاصد گردشگری استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و یا هند سپری کنید، به شما توصیه می کنیم که قبل از شروع سفر نوروزیتان، این مطلب را بخوانید تا با ایده هایی برای تفریح در هر کدام از این مقاصد گردشگری آشنا شوید تا بتوانید استفاده بیشتری از سفر نوروزیتان ببرید و سال جدید را با انرژی مثبت بیشتری آغاز کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر شما هم می خواهید نوروز امسال را در یکی از مقاصد گردشگری استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و یا هند سپری کنید، به شما توصیه می کنیم که قبل از شروع سفر نوروزیتان، این مطلب را بخوانید تا با ایده هایی برای تفریح در هر کدام از این مقاصد گردشگری آشنا شوید تا بتوانید استفاده بیشتری از سفر نوروزیتان ببرید و سال جدید را با انرژی مثبت بیشتری آغاز کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایده هایی برای تفریح در استانبول در تور استانبول نوروز 99

, ایده هایی برای تفریح در استانبول در تور استانبول نوروز 99,

اگر شما هم تور ارزان استانبول را برای سفر نوروزی انتخاب کرده اید، به شما توصیه می کنیم که حتما در زمان اقامتتان در استانبول، به جزایر پرنس استانبول سر بزنید. جالب است که بدانید اجازه ورود ماشین به جزایر پرنس استانبول وجود ندارد و این بدین معنی است که شما می توانید نهایت آرامش را در جزایر پرنس استانبول تجربه کنید. کافی است که یک دوچرخه در جزایر پرنس استانبول برای خودتان اجاره کنید و بعد به کشف گوشه کنار این جزیره های زیبا بروید. مطمئن باشید که بازدید از این جزایر به گشت و گذار در خیلی از مراکز خرید استانبول می ارزد و واقعا ارزش وقت گذاشتن را در تور استانبول دارند.

, تور استانبول,

, ,

ایده هایی برای تفریح در آنتالیا در تور آنتالیا نوروز 99

, ایده هایی برای تفریح در آنتالیا در تور آنتالیا نوروز 99,

به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید با تور آنتالیا نوروز 99 راهی ترکیه شوید، حتما یک روز جذاب و مهیج را در یکی از پارک های آبی آنتالیا سپری کنید. توصیه ما به شما این است که حتما در تور آنتالیا از امکانات تفریحی جذاب پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا استفاده کنید تا احساس تان از سفر به آنتالیا بهتر و خاطرات تان از سفر به آنتالیا به یادماندنی تر شوند. مطمئن باشید که روزی که در این پارک آبی جذاب در آنتالیا سپری شود، سرشار از انرژی مثبت خواهد بود و هیچ وقت از تفریح در آن پشیمان نخواهید شد.

, تور آنتالیا,

, ,

ایده هایی برای تفریح در دبی در تور دبی نوروز 99

, ایده هایی برای تفریح در دبی در تور دبی نوروز 99,

یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری دبی، جزیره مصنوعی پالم جمیرا است. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور دبی ، زمانی را به کشف این جزیره جذاب اختصاص دهید و حتما از سواحل شگفت انگیز و اماکن توریستی آن دیدن کنید. جالب است که بدانید جزیره پالم جمیرا دبی بزرگترین جزیره مصنوعی جهان است و به قدری فضاسازی جالبی دارد که هر توریستی با دیدن گوشه کنار آن شگفت زده می شود.

, تور دبی,

, ,

ایده هایی برای تفریح در تایلند در تور تایلند نوروز 99

, ایده هایی برای تفریح در تایلند در تور تایلند نوروز 99,

به شما توصیه می کنیم که اگر با تور ارزان تایلند به پوکت سفر کردید، حتما زمانی را به بازدید از جزایر نزدیک به پوکت مثل جزیره فی فی، جزیره جمیز باند و جزیره سیمیلان اختصاص دهید و با این کار، بیشترین استفاده را از سفرتان به پوکت با تور پوکت نوروز 99 ببرید. این جزایری که از آن ها نام بردیم، از زیباترین جزایر تایلند هستند و طبیعت بسیار بکر و زیبایی دارند. در جزایر اطراف پوکت می توانید انواع و اقسام ورزش های آبی را تجربه کنید و گذشته از این، می توانید زمان تان را در زیباترین سواحل تایلند سپری کنید.

,

, ,

ایده هایی برای تفریح در هند در تور هند نوروز 99

, ایده هایی برای تفریح در هند در تور هند نوروز 99,

اگر با تور هند به دهلی سفر کردید، حتما یک دوچرخه برای خودتان اجاره کنید و با آن گشتی در دهلی بزنید. در این صورت است که می توانید دهلی را به شکل بهتری کشف کنید. دهلی جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی دارد و از آن هم مهمتر اینکه مردمان بسیار جالبی دارد. نکته ای که در مورد سفر به هند وجود دارد، این است که فرهنگ مردم هند با فرهنگ مردم همه کشورهای دیگر دنیا متفاوت است. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که حتما زمان کافی را به آشنایی با فرهنگ مردم هند اختصاص دهید. در واقع اگر شما بتوانید با دوچرخه گشتی در دهلی بزنید، هم می توانید شهر را بهتر ببینید و هم می توانید بهتر با مردم هند آشنا شوید.

, تور هند,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه