اخبار داغ

تعیین ۴ ایستگاه جمع‌آوری کمک‌ برای کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان در همدان

تعیین ۴ ایستگاه جمع‌آوری کمک‌ برای کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان در همدان
مسئول روابط عمومی موسسه هفت بهشت زندگی از جمع‌آوری کمک‌هایی از قبیل لوازم‌التحریر، اسباب بازی، کتاب قصه، کفش و… برای کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این کمک ها توسط ۶ موسسه و گروه جهادی در ۴ ایستگاه در سطح شهر همدان جمع آوری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی قلری در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به سابقه یک ساله موسسه هفت بهشت زندگی، اظهار کرد: این موسسه از سال گذشته با محوریت سبک زندگی بهتر، در همدان و به عنوان سومین موسسه فعال در این حوزه بعد از استان‌های اصفهان و قم راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی امری ضروری است، گفت: این موسسه اکنون با ۱۰ نفر عضو هیأت موسس در حال فعالیت است.

,

مسئول روابط عمومی موسسه هفت بهشت زندگی بیان کرد: این موسسه در نظر دارد با همراهی چند موسسه و گروه دیگر کمک‌هایی برای کودکان سیل‌زده سیستان و بلوچستان جمع‌آوری کند.

,

وی با تأکید بر اینکه این اقدام اولین کار عملیاتی موسسه هفت بهشت است، افزود: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده کمک‌ها برای بزرگسالان سیل زده به طرق مختلف انجام شده اما در حوزه کودکان کار خاصی نشده است حال آن که در بلایا و حوادث کودکان دچار بیشترین آسیب روحی و روانی می‌شوند.

,

, ,

قلری در ادامه با اشاره به همراهی سایر موسسات در این اقدام، تصریح کرد: مسجد قدس پیشاهنگی، موسسه خیریه نجف اشرف، موسسه حافظان کلام وحی، گروه جهادی شهدای گمنام و جامعه‌القرآن پایگاه نوژه با برقرای ۴ ایستگاه در سطح شهر اقدام به جمع‌آوری کمک‌ها برای کودکان سیل‌زده کرده است.

,

وی با اشاره به اقلام مورد نیاز برای کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان، یادآور شد: اسباب بازی، لوازم‌التحریر، کتاب قصه، کفش و دمپایی و در صورت لزوم پوشاک از اقلام مور نیاز است؛ با توجه به متفاوت بودن فرهنگ پوشش در این منطقه تهیه پوشاک از اقلام ضروری نیست.

,

مسئول روابط عمومی موسسه هفت بهشت زندگی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از سوم بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه