اخبار داغ

مسئولین مصاحبه نمی کنند؛

بی اطلاعی مسئولین هلال احمر کردستان از میزان کمک ها به سیل زدگان بلوچستان

بی اطلاعی مسئولین هلال احمر کردستان از میزان کمک ها به سیل زدگان بلوچستان
پس از چند روز پیگیری خبرنگار کردتودی درباره میزان کمکهای مردمی و غیرمردمی استان کردستان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، مسئولین هلال احمر استان کردستان با عدم پاسخ دهی با این قضیه برخورد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی،  همزمان با بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیلاب آسیب‌های جدی به بخش‌های مختلف این استان وارد شده است و مردم نوعدوست ایران نیز از سراسر کشور به اشکال مختلف کمکهای مردمی را روانه سیستان و بلوچستان کردند تا اندک مرهمی بر رنج مردم سیل زده این دیار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی،  با بیان اینکه این نهاد در کنار ارائه خدمات به نیازمندان در صورت ایجاد حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم حادثه‌دیده کمک می‌کند، عنوان کرد: در حادثه سیل اخیر سیستان و بلوچستان، کمیته امداد کردستان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال این کمک‌ها برای مردم سیل زده اقدام کرد.

, کُردتودی،, کُردتودی،, .,

وی افزود: مردم نیکوکار استان کردستان از طریق این نهاد برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان 106 میلیون تومان کمک کردند.

, .,

شیخی زاده گفت: 52 میلیون تومان از این مبلغ کمک نقدی و 54 میلیون تومان نیز در قالب کالا بوده است.

, .,

وی ادامه داد: از این میزان کمک نقدی 14 میلیون و یک‌صد هزار تومان از طریق مشارکت و کمک کارکنان کمیته امداد کردستان جمع‌آوری‌شده است.

, .,

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: کمک‌های غیر نقدی نیز بیشتر در قالب پوشاک، مواد خوراکی، اقلام بهداشتی و وسایل گرمایشی بوده است.

, .,

در همین خصوص خبرنگار کردتودی در چندین مورد بررسی، سعی داشت تا از میزان کمکهای هلال احمر کردستان به سیل زدگان بلوچستان اطلاع کسب کند اما هر بار با عدم پاسخ دهی مسؤولان این نهاد مواجه شد!

,

 

,

از این عدم پاسخ دهی این برداشت می شود که یا هلال احمر کردستان از کمکهای ارسالی مردمی و غیرمردمی بی اطلاع و یا اینکه نتوانسته است کمکهای درخور شان را جمع آوری کند تا در این باره اطلاعات لازم به خبرنگاران ارائه دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه