اخبار داغ

نماینده مردم ملایر در مجلس:

سخنان ظریف اشتباه بزرگ دیپلماسی ما بود

سخنان ظریف اشتباه بزرگ دیپلماسی ما بود
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه با اشاره به سخنان ظریف مبنی بر مذاکره با آمریکا گفت: وقت صرف کردن برای مذاکره با آمریکا یک اشتباه بزرگ است و این‌گونه سخنان و اتفاقات باعث موضع‌گیری جدی مردم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به مصاحبه وزیر امور خارجه با یک رسانه خارجی و بیان مذاکره با آمریکا اظهار کرد: صحبت‌ها ظریف یک خطای بزرگ از جانب دیپلماسی ما بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به عدم تکرار این اشتباه بزرگ استراتژیک تأکید و تصریح کرد: این سخنان ظریف نظر شخصی خودش بوده و نظر وزیر امور خارجه ما نباید این‌گونه باشد.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه سخنان رهبری در نماز جمعه دو هفته گذشته را خط قرمز کشور دانست و بیان کرد: همان‌گونه که رهبری تأکید کردند ما غیر از آمریکا با کشور های دیگر مذاکره می کنیم.

,

وی با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی از جانب آمریکا نشان از خوی مستکبرانه و خونریز آمریکا دارد، افزود: وقتی آمریکا رسماً یک شخصیت ما را به شهادت می‌رساند و آن را به عهده می‌گیرد به معنی این است که منطق مذاکره بلد نیست و منطق استبداد و استکبار دارد.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وقت صرف کردن برای مذاکره با آمریکا یک اشتباه بزرگ است و این‌گونه سخنان و اتفاقات باعث موضع‌گیری جدی مردم می‌شود بنابراین سیستم دیپلماسی کشور باید این صحبت‌ها را جبران کند.

,

وی به حضور گسترده مردم در تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما در شهادت سردار سلیمانی حضور گسترده مردم را دیدیم و مردم ایران، رژیم آمریکا را به‌عنوان یک سفاک می‌شناسند.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید در مقابل این سخنان موضع مقتدرانه‌ای بگیرد، عنوان کرد: نظام ما نظام ولایی است و وقتی ولی‌فقیه جامعه نسبت به یک امر شفاف اعلام نظر می‌کند حجت بر ما تمام است و این اقدام آقای ظریف اجتهاد در مقابل نص است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به تجربه تلخ برجام در مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: ما ۶ سال به خاطر مذاکره برجام معطل آمریکایی‌ها ماندیم و نتیجه‌ای جز عقب‌ماندگی‌ برای ما نداشت.

,

وی افزود: وقت صرف کردن برای مذاکره اصلاً به صلاح نیست و مجلس هم باید با روشنگری، تبیین و شفاف‌سازی موضع خود را اعلام کند و به آقای ظریف برساند.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بیان کرد: نظر حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران مذاکره با آمریکا نیست و هرکسی در جبهه آمریکای خون‌ریز قدم بردارد او هم آمریکایی است.

,

وی موضع کشور ما را اقتدار و عظمت عنوان کرد و گفت: ما اولین کشوری هستیم که توانستیم در حوزه اقتدار پایگاه آمریکا را در انتقام خون حاج قاسم در هم بکوبیم و این اقتدار را دنیا امروز فهمیده است.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هر چه ما کنار واژگان مذاکره و برجام معطل شویم موضعمان ضعیف‌تر می شود، باید با اتکا به توان موشکی و صدور انقلاب موضعمان اقتدار و عظمت باشد.

,

وی گفت: ما باید واژه مذاکره با آمریکا را کنار بگذاریم و با آمریکا فقط از موضع اقتدار و عظمت سخن بگوییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه