اخبار داغ

پدر شهید احمدی روشن:

برکت خون شهید سلیمانی دنیا را تکان داد/ شهدا پایه مستحکمی برای مبارزه با استکبار جهانی+تصاویر

برکت خون شهید سلیمانی دنیا را تکان داد/ شهدا پایه مستحکمی برای مبارزه با استکبار جهانی+تصاویر
پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه برکت خون شهید سلیمانی دنیا را تکان داد، گفت: شهدایی همچون سردار سلیمانی، احمدی روشن، شهید حججی و سایر شهدا پایه مستحکمی برای مبارزه با استکبار جهانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، رحیم احمدی روشن، پدر شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن در مراسم سوگواری ایام فاطمیه که در شهرستان دلفان برگزار شد بابیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید هرگز مپندارید کسانی که درراه خداوند کشته‌ شده‌اند مرده‌اند بلکه این‌ها زنده‌اند و نزد خداوند متنعم هستند اظهار داشت: امام باقر (ع) می‌فرماید این آیات پس از جنگ بدر و اُحد نازل می‌شود به این دلیل که عده‌ای شهدا را تفسیر می‌کردند و اگر خداوند نعمتی به آن‌ها عطا می‌کرد می‌گفتند اگر شهدا زنده بودند از این نعمت‌های خداوند بهره‌مند می‌شدند اما خداوند به دلیل اینکه پشت‌گرمی برای خانواده شهدا باشد این آیات را نازل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،, .,

, ,

وی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار سلیمانی به‌گونه‌ای به شهادت رسیدند  که دنیا را بیدار  کرد و تو دهن محکمی بود به کسانی که می‌گویند نه غره، نه لبنان جانم فدای ایران و چرا ما باید به سوریه و لبنان برویم.

, .,

پدر شهید احمدی روشن عنوان کرد: استکبار جهانی همواره علیه سردار سلیمانی و کسانی که صدها کیلومتر از مرزهای خاکی ایران دور و از مردم مظلوم کشورهای منطقه پشتیبانی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند گروه‌های تکفیری وداعش وارد کشور ما شوند.

, .,

, ,

وی بیان کرد: برکت خون شهید سلیمانی دنیا را تکان داد  که در این رابطه مقام معظم رهبری می‌فرمایند وقتی کار با اخلاص و به خاطر خدا باشد خداوند به این کار برکت می‌دهد .

, .,

احمدی روشن گفت: شهد شیرین شهادت به‌قدری در کام شهید مزه کرده که با هیچ‌چیزی عوضش نمی‌کند، شهدا له دلسوزی ما نیاز  ندارند و اگر ما دورهم جمع می‌شویم جهت بزرگداشت شهدا و فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان (عج) است.

, .,

وی تصریح کرد: ضربه که جمهوری اسلامی ایران پس از شهادت سردار سلیمانی به پیکره استکبار جهانی وارد کرد در تمام دنیا مانند نداشت و بی‌بدیل بود.

, .,

, ,

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: هر کس به قرآن عمل کند پیشتاز است این فکر باطل است که متأسفانه در برخی جاها در مغز پوسیده بعضی از مسئولان  کشور رسوخ کرده و به این موضوع  اعتقاددارند که استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار همانند لوکوموتیوی است که از خودش حرکت دارد و ما همچون کوپه‌های این لوکوموتیو به آن وصل هستیم در همین راستا استکبار جهانی باید حرکت کند و ما را با خودش ببرد.

, .,

وی اظهار داشت: خوشبختانه رهبر هوشمند، باذکاوت، دلیر و شجاعی بر ملت ایران نظاره‌گر است که اجازه  نمی‌دهد حق این ملت پایمال شود و کسانی بر این ملت مسلط شوند که افکار پوسیده‌ای دارند.

, .,

, ,

احمدی روشن افزود: شهدایی همچون سردار سلیمانی، احمدی روشن، شهید حججی و سایر شهدا به این دلیل خونشان ریخته شد و جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم درگاه خداوند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  فدا کردند که ثابت کنند پایه مستحکمی برای مبارزه با استکبار جهانی هستند.‌

, .‌,

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به جوانان اهمیت ویژه‌ای می‌دهند چراکه می‌داند کجا باید سرمایه‌گذاری کند و می‌دانند متأسفانه بعضی از مسئولان سن بالای کشور پیر شده‌اند و نمی‌خواهند به ملت ایران خدمت کنند بلکه هرازگاهی اعلام کنند می‌خواهیم با دشمنان ملت و اسلام مذاکره کنیم.

, .,

, ,

وی بیان کرد: بارها شنیده‌ایم که مقام معظم رهبری فرمودند من به آینده‌ای کشور امیدوار هستیم بر همین اساس ما نیز به آینده خوب امیدوار هستیم و به مذاکره با آمریکا نیاز نداریم .

,  .,

احمدی روشن در رابطه با انتخابات پیش رو در کشور گفت: انتخابات پیش رو یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک مرحله سرنوشت‌ساز است، انتخابات گذشته ریاست جمهوری  کشور مردم باشکوه پای صندوق رأی حاضر شدند ولی متأسفانه انتخاب خوبی نداشتیم.

, .,

, ,

وی تصریح کرد: من به‌عنوان پدر شهید جان تنها پسرم را در طبق اخلاص گذاشتم و درراه خداوند و این انقلاب هدیه کردیم، از این انقلاب پول، ماشین و خانه نمی‌خواهیم بلکه این شهدا رفتند که مردم خوب زندگی کنند بر همین اساس نباید در انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که نهایت سعی و تلاششان عکس سلفی گرفتن باخانم موگرینی باشد.

, .,

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند بهترین را انتخاب کنید و از بین کاندیدا بهترین و اصلح‌ترین را انتخاب کنید اگر رأی درست ندهیم و افراد اصلح را انتخاب نکنیم جواب پیامدهای کارهای ناشایست کاندیدا را خودمان باید بدهیم.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه