اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد؛

تولید و پخش 33 هزار دقیقه برنامه با موضوعات انتخابات و دهه فجر

تولید و پخش 33 هزار دقیقه برنامه با موضوعات انتخابات و دهه فجر
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه‌های مختلفی در قالب 33 هزار دقیقه، از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی تولید و پخش می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ محسن لطیفی امروز در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: برای به ثمر نشستن و استمرار انقلاب اسلامی خون‌های بسیاری اهدا شده است تا این انقلاب به درخت تنومندتری تبدیل شود که خوشبختانه امروز با قدرت و اقتدار با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری روزهای خوبی را سپری می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: در کنار گرم نگه داشتن تنور انتخابات و حضور پرشور مردم، آگاهی بخشی و تبیین شاخصه ها و مولفه های نامزد اصلح وظایف رسانه ها است تا به مخاطبان ارائه کنند.

,

این مسئول ادامه داد: باید مردم حلاوت،زیبایی و خیرات و برکات انقلاب را لمس کرده و رسانه ها در این زمینه وظیفه خطیری برعهده دارند.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه در حوزه های مختلف از سوی صدا و سیما برنامه های مطلوبی برای دهه فجر تدارک دیده شده است، افزود: برنامه های سینمایی مرتبط از 12 تا 22 بهمن ماه از جمله انیمیشن آقای شاه و سریال فارسی پخش می شود.

,

لطیفی با اشاره به پخش برنامه کاروان انقلاب از 13 بهمن ماه، بیان داشت: برنامه فجر بایرامی نیز هر شب از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می شود.

,

وی با بیان اینکه مستند شاخص در سیما پخش می شود، افزود راهپیمایی 22 بهمن نیز به صورت ویژه  از سوی صدا و مرکز زنجان به صورت زنده پخش می شود.

,

این مسئول گفت: در حوزه رادیو برنامه های مختلفی از جمله 27 قسمت نمایش شهدای استان زنجان،فجر آخشاملاری و روز شمار انقلاب نیز به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: در رادیو نما به عنوان یکی از ظرفیت های صدا و سیما از تصاویر انقلاب اسلامی و انقلاب زنجان استفاده می شود و برنامه های زنده در اینستاگرام پخش می شود.

,

لطیفی با بیان اینکه 17 هزار و 400 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر تولید و پخش می شود، افزود: 16 هزار دقیقه در خصوص انتخابات در حوزه های مختلف صدا و سیما تولید و پخش می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه فشارها و تحریم ها ملت ایران استوارتر از گذشته حرکت می کند و روزهای خوشی را نیز خواهد داشت و بالنده تر از گذشته این مسیر را ادامه می دهد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه باید رسانه ها زبان رسایی برای مردم بوده و مطالبات آنان را پیگیری کنند، ادامه داد: باید درخواست های مردم از مسئولان پیگیری شده و نقادی منصف در صحنه حضور داشته باشیم.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان برضرورت ایجاد وحدت و همدلی و امید در جامعه از سوی رسانه ها تاکید کرد و گفت: رسانه ها باید با امید آفرینی و انگیزه بخشی و تبیین معیارهای درست در کنار مردم باشند.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه