اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با راه دانا:

رئیس جمهور سخنان یکطرفه خود نسبت به شورای نگهبان را اصلاح کند/ هر چه نظارت بیشتر شود صحت و سلامت انتخابات بیشتر می شود

رئیس جمهور سخنان یکطرفه خود نسبت به شورای نگهبان را اصلاح کند/ هر چه نظارت بیشتر شود صحت و سلامت انتخابات بیشتر می شود
رضایی با بیان اینکه اگر رئیس جمهور جمله‌ای می گوید که به طور یکطرفه است بایستی اصلاح کند، گفت: شورای نگهبان وظیفه اش را چه کسی بگوید و چه نگوید انجام می دهد. هر چه نظارت شورای نگهبان بیشتر شود صحت و سلامت انتخابات بیشتر می شود.
[

«محمد ابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره انتقادات چندباره رئیس جمهور به شورای نگهبان گفت: اطلاعاتی که رئیس جمهور مطرح می کند مشخص نیست که چیست و بایستی ایشان مستنداتی در این حوزه ارائه بدهند و توضیح بدهند که این نوع نگاه و انتقاد بر چه مبنایی است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزد: همه بایستی امروز فضای کشور را به سمت فضای همدلی و انسجام هدایت کنیم و پیش از انتخابات مانور اتحاد بدهیم تا امیدآفرینی برای جامعه صورت گیرد و هرگونه رفتار و گفتاری که باعث بشود اذهان عمومی نسبت به آینده نگران بشود و تشویشی برای مردم ایجاد شود و خدای نکرده به سلامت انتخابات ضربه وارد کند، همه افراد باید از آن پرهیز کنند.
,
 
,
نماینده مردم خمین با بیان اینکه بایستی به ساختار نظام احترام بگذاریم گفت: قوه مجریه در جایگاه خود و مجلس و هر نهادی بایستی تلاش کند که به وظیفه الهی که به گردنشان هست به طور کامل و دقیق عمل کنند و تحت تاثیر چیزی قرار نگیرند.
,
 
,
رضایی با بیان اینکه اگر رئیس جمهور جمله‌ای می گوید که به طور یکطرفه است بایستی اصلاح کند، گفت: شورای نگهبان وظیفه اش را چه کسی بگوید و چه نگوید انجام می دهد. هر چه نظارت شورای نگهبان بیشتر شود صحت و سلامت انتخابات بیشتر می شود. عناصر ناباب نباید از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند و قطعا رعایت این موضوع به مصلحت نظام و کشور است و بایستی صحت و سلامت همه چیز در نظر گرفته شود.    
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه