اخبار داغ

روزی با گروه جهادی منتظران ظهور؛

جهادی از نوع درمان و عشق خدمت به مردمی که گرما و سرما نمی شناسد

جهادی از نوع درمان و عشق خدمت به مردمی که گرما و سرما نمی شناسد
عصر روز گذشته گروه جهادی منتظران ظهور متشکل از 53 پزشک متخصص و فوق تخصص با استقبال گرم مردم و مسوولان وارد شهر بابارشانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، ۱۰ سال فعالیت در محروم‌ترین مناطق کشور، در سردترین و گرم‌ترین نقطه و ارائه خدمات دندانپزشکی به بیش از ۱۰ هزار نفر توسط یک گروه جهادی به‌قدری ارزش داشت که این گروه تندیس ملی فداکاری را دریافت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

نام گروهشان ، منتظران ظهور است ، سال 86 با 5 نفر عضو با ارائه خدمات بهداشتی دهان و دندان در شهرهای محروم فعالیت خودشان را آغاز کردند. حالا با گذشت 12 سال و با وجود تمامی سختی ها و موانعی که برخی مدیران بر سر راهشان گذاشتند تبدیل به بزرگترین گروه جهادی دندانپزشکی کشور شده است.

,

مردم بخش چنگ الماس که حدود 10 سال از ارائه خدمات درمانی جهادی محروم بودند ، امروز به مدد پیگیری های سپاه بیجار پذیرای بزرگترین گروه جهادی درمانی در شهر بابارشانی شدند.

,

در بین جمعیتی که منتظر ورود پزشکان گروه منتظرا ظهور بودند با سرمای سوزناک مرتفعترین شهر کشور حضور تعدادی از کودکان 5 الی 6 ساله توجه مرا به خود جلب کرد، جلو رفتم سلام کردم ، چند تا شکلات به آنها دادم، پرسیدم با این هوای سرد برای چی اینجا نشسته اید ، زهرا با زبان شیرین کردی گفت خانم مامانم گفته قراره دندانپزشک بیاد اینجا ، دندونم شکسته اومدم خانم دکتر دندونم رو درست کنه .

,

, ,

آری زهرا و ده ها زهرای دیگر که بعلت بالا بودن هزینه دندانپزشکی از داشتن دندان های خراب رنج می برند این روزها دلخوش حضور پزشکانی هستند که در فصل سرد سال خانه و کاشانه خودشان را به امان خدا گذاشته اند و راهی منطقه محروم چنگ الماس شده اند.

,

دکتر جلال عادلی سرپرست تیم گروه جهادی منتظران ظهور در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: این گروه تاکنون بیش از ۵۰ اردوی جهادی را در مناطق محروم استان‌های مختلف تدارک دیده است و افزون بر ۱۵ هزار نفر را ویزیت تخصصی کرده‌ایم که شامل خدمات تخصصی دندانپزشکی بوده است.

,

وی در خصوص برنامه محرومیت زدایی در شهرستان بیجار گفت: با بررسی های که بعمل آمده چنگ الماس یکی از محرومترین بخش های شهرستان بیجار گروس است که تا کنون هیچگونه خدمات جهادی در آن ارائه نشده است و بر اساس همین گزارش مقرر شد گروه جهادی منتظران ظهور از تاریخ 5 تا 11 بهمن در این منطقه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان ارائه نماید.

,

مسوول تیم جهادی منتظران ظهور گفت: تعدادی از پزشکان از تاریخ 5 بهمن وارد بخش چنگ الماس شدند و با حضور در روستاهای این بخش به ویزیت بیماران می پردازند و سپس این بیماران را با دادن نوبت های در روزهای تعیین شده جهت مداوا به درمانگاه سیار ما مسقر در شهر بابارشانی ارجاع می دهند.

,

, ,

عادلی بیان داشت: بیش از 50 نفر از پزشکان متخصص از شهرهای مختلف اصفهان، کرمانشاه، تهران، مشهد ،تبریز و همدان با توجه به اینکه در مطب های خودشان روزانه بیش از 10 میلیون تومان درآمد دارند اعطیل کرده اند و به عشق خدمت به مردم محروم راهی شهر بیجار و بخش چنگ الماس شده اند.

,

به گفته سرپرست تیم جهادی منتظران ظهور در طول 5 روز خدمت پزشکان در بخش چنگ الماس روزانه بیش از 300 بیمار در حوزه دندانپزشکی و 150 بیمار در حوزه های دیگر ویزیت و درمان می شوند.

,

وی تصریح کرد: در طول مدت خدمت در منطقه چنگ الماس بیجار بیش از 2 میلیارد تومان خدمات رایگان پزشکی به مردم این بخش ارائه می شود.

,

, ,

فعال کردن حدود ۳۰ یونیت دندانپزشکی تنها گفتنش راحت است. متخصصانی که این خدمات را به محرومین ارائه می‌دهند صد هزار تومان هزینه رفت‌وآمد خودشان را هم پرداخت کرده‌اند تا به عشق مردم مناطق محروم کاری جهادی از نوع درمان ارائه دهند.

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه