اخبار داغ

فرماندار مینودشت خبر داد؛

بهره برداری از 178 پروژه عمرانی مینودشت در دهه فجر

بهره برداری از 178 پروژه عمرانی مینودشت در دهه فجر
فرماندار مینودشت گفت: در ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۱۷۸ پروژه عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زا بااعتبار تقریبی ۵۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سید رضا طباطبایی در نشست خبری دهه فجر گفت: از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح مینودشت در دهه فجر امسال، ۹۴ طرح عمرانی بااعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال و ۸۴ طرح اقتصادی و اشتغال‌زا بااعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۲۴ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی، افتتاح ۹۸ واحد مسکونی تخریب‌شده از سیل و رانش روزهای آغازین امسال، بهره‌برداری از بوستان محله‌ای در منطقه موسوم به کشتارگاه شهر مینودشت، افتتاح بلوک ۵۵ واحدی مسکن سلامت، بهره‌برداری از واحد پرورش گوسفند ۳۰۰ رأسی و افتتاح یک واحد بوم‌گردی ازجمله طرح‌های قابل بهره‌برداری مینودشت در دهه فجر امسال برشمرد.

,

طباطبایی اضافه کرد که طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زای مینودشت در دهه فجر امسال در بخش‌های مختلف ازجمله کشاورزی، آب شهری و روستایی، برق، گازرسانی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مخابرات، منابع طبیعی و آبخیزداری، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عمران شهری و گردشگری است.

,

وی ادامه داد: در ایام دهه پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر طرح‌های قابل‌افتتاح در دو بخش عمرانی و اقتصادی، عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی دیگر بااعتبار پیش‌بینی‌شده ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که احداث پل خاکی خوردیماق که از مطالبات شهروندان مینودشت است، با هزینه پیش‌بینی‌شده ۱۰ میلیارد ریال ازجمله این طرح‌ها است.

,

فرماندار مینودشت با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی مجموعاً ۱۹۰ طرح بااعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال در شرایطی که کشور و دولت به دلیل تحریم‌های ظالمانه با مشکلات و تنگناهای مالی مواجه است، بسیار ارزشمند است، اگرچه مردم ولایتمدار ایران اسلامی و این شهرستان لایق اقدامات بهتر و بیشتر هستند.

,

طباطبایی گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مینودشت، برنامه‌های متنوعی از سوی ستاد دهه فجر این شهرستان پیش‌بینی‌شده که با حضور اقشار مختلف مردم در مناطق شهری و روستایی مینودشت برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه