اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش:

آموزش‌ و پرورش گالیکش از منابع درآمدی شهرداری محروم است

آموزش‌ و پرورش گالیکش از منابع درآمدی شهرداری محروم است
آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: آموزش‌وپرورش همچنان از کسب منابع درآمدی شهرداری به‌جز مبالغی از عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی، محروم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، مهدی خسروی در نشست خبری به مناسبت هفته شورای آموزش‌وپرورش گفت: یکی از منابع درآمدی آموزش‌وپرورش کسب عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی است که شهرداری این شهر طی سال‌های ۹۲ تا ۹۷ از ۱۴ میلیون ریال در سال به ۲۸۰ میلیون ریال در سال ۹۷ رسیده است که جای قدردانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: شهرداری می‌بایست عوارض ماده ۱۳ (عوارض تفکیک زمین‌ها)، پذیره‌نویسی، عوارض نوسازی و طرح تفصیلی شهرها( تغییر کاربری‌ها) را نیز به‌عنوان سهم قانونی آموزش‌وپرورش منظور نماید که متأسفانه تاکنون اقدامی به عمل نیامده است.

,

خسروی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر آموزش‌وپرورش کانون خلق دنیای آینده است؛ از مسئولین مربوطه و خیرین مردم‌نهاد خواست تا با همکاری هم به یاری آموزش پرورش  برای تربیت  فرزندانی در همه ساحات با رشد همه‌جانبه شخصیتی بیایند.
مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش همچنین در زمینه‌های آموزشی، تقویت بنیه علمی دانش آموزان بخصوص برای دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت طلب یاری کرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه