اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار گلستان:

مشکلات مالی و موانع تولید 13 واحد تولیدی و صنعتی در کلاله بررسی شد

مشکلات مالی و موانع تولید 13 واحد تولیدی و صنعتی در کلاله بررسی شد
معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: موانع تولید ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان های کلاله و مراوه تپه که بدلیل برخی از مشکلات، فراوری تولید آنان کند و یا متوقف شده بود مورد بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، ابراهیم کریمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در کلاله برگزار شد؛ گفت: موانع تولید ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان های کلاله و مراوه تپه که بدلیل برخی از مشکلات، فراوری تولید آنان کند و یا متوقف شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود:همه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را به دقت رصد می کنیم و تا حصول نتیجه نهایی پیگیر امور مرتبط هستیم تا بتوانیم شرایط خوبی را در جهت رونق و توسعه فعالیت های اقتصادی شهرستان ها فراهم نماییم.

,

وی در ادامه گفت:جهت تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی در سطح استان، روزهای دوشنبه هر هفته به تشکیل جلسه این کارگروه در مراکز شهرستان های استان، اختصاص دارد.

,

کریمی اضافه کرد:این جلسات طوری برنامه ریزی شده که  این کارگروه تا پایان سال جاری در 14شهرستان استان گلستان  تشکیل خواهـد شد.

,

معاون استاندار گلستان، حسن برپایی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان اشاره کرد و گفت: از این پس، تولید کنندگان و فعالان صنایع منتظر تشکیل جلسات استانی برای رفع مشکلات خود نخواهند شد و مشکلات آنان در کمترین زمان ممکن و در شهرستان خودشان حل و فصل می شود.

,

کریمی در ادامه مطالبش گفت: بخش عمده مشکلات بررسی شده در عرصه صنعتی، تولیدی، گردشگری و کارخانه جات تولید آجر در ارتباط با تامین اجتماعی، شرکت گاز و دستگاههای اجرایی دیگر بودند.

,

وی گفت: برای همه این واحدها و شرکتها، مصوبات لازم از کارگروه اخذ شد و با اجرای این مصوبات بخش عمده ای از این مشکلات بزودی در ارتباط با استمحال معوقات بانکی، تسهیلات جدید و مشکلاتشان با تامین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

,

با حمایت از واحد های تولیدی میتوان زمینه اشتغال و تولید را رونق بخشید

, با حمایت از واحد های تولیدی میتوان زمینه اشتغال و تولید را رونق بخشید,

علی رزاقی معاون سیاسی امنیتی فرماندار کلاله نیز در این جلسه گفت:شهرستان کلاله با یک هزار و 753 کیلومتر مربع وسعت و 130هزار نفر جمعیت، از ظرفیت بالقوه ای در عرصه های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برخوردار است.

,

وی تاکید کرد: با شناسایی ظرفیت ها، برنامه ریزی کارآمد و تلاش روز افزون در جهت جذب سرمایه گذار، می توان زمینه توسعه و رونق شهرستان را فراهم کرد.

,

معاون فرماندار کلاله با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان بخاطر مشکلاتی که دارند، به سختی کار می کنند و با اندک حمایت می توان زمینه کار، اشتغال و تولید را رونق بخشید.

,

همچنین خداقلی بایندری رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت کلاله نیز اعلام کرد: در این شهرستان 31 واحد تولیدی با پروانه بهره برداری و 4 هزار و 410 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 450 نفر شاغل مشغول فعالیت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه