اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:

اورژانس جدید بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند در دهه فجر افتتاح می شود

اورژانس جدید بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند در دهه فجر افتتاح می شود
مومنعلی دارابی گفت: اورژانس جدید و بلوک زایمانی بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده در دهه فجر افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند و بلوک زایمانی این بیمارستان آماده افتتاح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: با افتتاح این طرح بسیاری از مشکلات سابق اورژانس این بیمارستان که به علت محدودیت مکانی به وجود می‌آمد مرتفع و مشکلات شهروندان کمتر خواهد شد.

,

دارابی با اشاره به افتتاح این طرح در دهه فجر افزود: اورژانس جدید بیمارستان علیمرادیان در دوطبقه ساخته‌ شده است که طبقه بالای این طرح به بلوک زایمانی اختصاص خواهد داشت.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: این طرح در ۲۵۰۰ مترمربع ساخته ‌شده است و تاکنون بیش از ۸ میلیارد تومان برای تکمیل آن هزینه شده است.

,

وی با اشاره به فواید طرح تحول نظام سلامت در نهاوند اظهار داشت: در طول چند سال اخیر بیش از ۵۰ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی جدید برای خدمت ‌رسانی به مردم نهاوند ایجاد شده است.

,

دارابی با بیان اینکه علاوه برساخت، ساختمان‌های فرسوده نیز نوسازی شده‌اند، گفت: باید هدف همه ما خدمت بهتر و بیشتر به مردم در بخش بهداشت و درمان باشد و در این راه درصدد جبران کاستی‌ها و کمبودها هستیم.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: اورژانس جدید بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان شامل ۲۲ تخت جدید است که با ادغام با اورژانس سابق درمجموع ۳۲ تخت خواهد داشت و شامل اتاق عمل سرپایی و دیگر بخش‌ها می‌شود.

,

وی در ادامه همچنین از راه‌اندازی واحد جدید در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند خبر داد و اظهار داشت: با حضور متخصصین جدید مغز و اعصاب و متخصص قلب و عروق واحدهای نوار عصب، نوار عضله و اکوکاردیوگرافی به ‌منظور ارائه خدمات به مراجعین و بیماران در این کلینیک راه‌اندازی شد.

,

دارابی گفت: بیماران می‌توانند از طریق شماره گویای ۰۸۱۳۱۱۱۳۳۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته از پزشک معالج خود نوبت بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه