اخبار داغ

با حضور رئیس جمهور؛

3 واحد بزرگ صنعتی استان زنجان افتتاح می‌شود

3 واحد بزرگ صنعتی استان زنجان افتتاح می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 3 واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا؛ در حال حاضر 3 واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان آماده افتتاح با حضور رئیس جمهور و 6 واحد صنعتی توسط معاون رئیس جهمور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز 2 طرح بزرگ صنعتی آماده کلنگ‌زنی با حضور مقامات عالی کشور در ایام دهه فجر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: به طور کلی 13 طرح و واحد صنعتی در استان آماده افتتاح و کلنگ زنی در ایام مبارک دهه فجر بوده که با توجه به اینکه عمده واحدها دارای سرمایه گذاری، اشتغال و تولیدات قابل توجه بوده آماده افتتاح و کلنگ زنی توسط مقامات عالی کشور است.

,

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها 28 هزار و 478 میلیارد ریال با اشتغالزایی هزار و 878 نفر بوده است.

,

فغفوری در خصوص میزان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای طرح‌های صنعتی افزود‌: سرمایه گذاری پیش‌بینی شده برای 2 طرح آماده کلنگ زنی در استان 40 هزار میلیارد ریال بوده که پیش‌بینی می‌شود برای هزار و 878 نفر اشتغال ایجاد شود.

,

وی با اشاره به واحدهای آماده افتتاح توسط رئیس‌جمهور بیان کرد: دو واحد بزرگ تولید مفتول فولادی و شمش فولاد مجموعاً با سرمایه گذاری 22 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 50 نفر آماده افتتاح در ایام دهه فجر است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: واحد تولید پارچه جین، تکمیل و رنگرزی پارچه یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان بوده که با سرمایه گذاری 3هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 500 نفر آماده افتتاح است.

,

وی بیان کرد: واحد تولید اسید سولفوریک با ظرفیت 100 هزار تن یکی دیگر از واحدهای آماده افتتاح در استان بوده که با سرمایه گذاری 311 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

,

فغفوری در ادامه از احیای مجدد واحد چینی هیس توسط سرمایه گذار جدید خبرداد و افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته جهت احیای این واحد بالغ بر 700 میلیارد ریال بوده که میزان تولید سالانه این واحد 6 هزار تن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه