اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء:

۲ هزار برنامه توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر برگزار می‌شود

۲ هزار برنامه توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر برگزار می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از ۱۱۰ عنوان شامل ۲ هزار مورد برنامه توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سرهنگ پاسدار تقی نجمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: توطئه‌های مختلف ایادی آمریکا علیه ایران اگر در هر کشوری انجام می‌شد قطعا موجب سقوط کشور و نظام می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: امروز هیمنه آمریکا در منطقه و جهان شکسته و زمینه اضمحلال این کشور فراهم شده است. وضعیت فعلی کشور با قبل از انقلاب گویای پیشرفت‌ها است و روشنگری در مورد شرایط جامعه وظیفه رسانه بوده و باید شرایط قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: رسانه‌ها باید به بحث لزوم پرشور بودن راهپیمایی و نیز انتخابات دوم اسفند پرداخت کنند.

,

وی، در مورد برنامه‌های اجرایی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کمیته بسیج که با مسئولیت سپاه شهداء تشکیل شده، گفت: ۱۱۰ عنوان برنامه داریم که با احتساب اجرا در تمام رده‌ها به بیش از ۲ هزار مورد می‌رسد.

,

سرهنگ نجمی، بیان داشت: افتتاح ۳۰ مورد پروژه‌های عمرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های تبیینی و عقیدتی، طرح «هر جهادگر، یک خدمت» با حضور ۴۱ گروه جهادی در مناطق محروم، همایش «زن تمدن‌ساز»، برگزاری یادواره‌های شهدا در تمام رده‌ها و نیز برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره‌های بومی و محلی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در طوب دهه فجر است.

,

وی، عنوان کرد: برگزاری کرسی تلاوت، تشکیل میز خدمت در طول دهه فجر، حضور سازمان یافته بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه با لباس مصوب و نیز اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر در ۷۷ مهد قرآنی بسیج از دیگر برنامه‌هایی است که توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به مرحله اجرا درمی‌آید.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی، برگزاری میقات صالحین در محل میعادگاه‌های نماز جمعه، همایش علمای اهل سنت و نیز اعزام ۴۱ گروه پزشکی به مناطق محروم استان را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: در طول دهه فجر مراسم اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور با محوریت راهیان نور شمالغرب برگزار می‌شود که از میان ۱۱ هزار اثر و دلنوشته رسیده به دبیرخانه، از حدود ۸۰ اثر تجلیل می‌شود.

,

وی، در پایان با اشاره به میزبانی از زائران ۱۴ استان در راهیان نور شمالغرب، بیان داشت: در این زمینه بیش از ۳۵۰ هزار نفر از یادمان‌های آذربایجان‌غربی بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه