اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

مشکل بودجه فرهنگی در کشور اساسی است

مشکل بودجه فرهنگی در کشور اساسی است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مشکل بودجه فرهنگی در کشور اساسی است و متاسفانه از اول انقلاب هر جا کمبود داشته‌ایم از فرهنگ زده ایم و این نگاه هنوز عوض نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ محسن لطیفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برای ناتوان جلوه دادن جمهوری اسلامی از هر توطئه و ترفندی استفاده می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به رونمایی ترامپ از طرح معامله قرن،افزود: برای ارائه چنین طرحی هزینه های بیشماری مصرف شده و در اتاق های فکر برای آن فکر شده است. 

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ما به اندازه رسانه های غربی تلاش نمی کنیم در حالی که بیشترین سرمایه گذاری غرب بر روی رسانه ها است. 

,

لطیفی با بیان اینکه آمریکا برای اجرای برای معامله قرن افرادی همچون سپهبد سلیمانی را به شهادت رساند،افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. 

,

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: در کشور وضعیت مطبوعات نسبت به قبل مطلوب است اما هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و باید رسانه ها به این موضوع کمک کنند.

,

لطیفی بیان داشت: باید مسئولان بدانند مطبوعات و رسانه ها می توانند کمک فکر آنها باشند چرا که سازمان ملک پدری مسئولان نبوده و باید پاسخگوی مسائل مربوطه باشند. 

,

این مسئول ادامه داد: مشکل بودجه فرهنگی در کشور اساسی است و متاسفانه از اول انقلاب هر جا کمبود داشته ایم از فرهنگ زده ایم و این نگاه هنوز عوض نشده است.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه رفتارهای سلیقه ای باید در همه سازمان ها جمع شده و زیرساخت ها درست شود، افزود: تا زمانی که این موضوع حل نشود،مشکلات حل نمی شود. 

,

لطیفی ادامه داد: بیشترین بودجه صدا و سیمای مرکز زنجان در حوزه سیما هزینه می شود و سالانه 3.5 میلیارد تومان در حوزه های خبر،فضای مجازی و صدا و سیما اختصاص می یابد.  

,

وی گفت: برخی بازیگران شاید حتی هزینه ای دریافت نکنند اما برخی ها از 100 هزار تومان تا یک میلیون تومان برای حضور در یک فیلم دریافت می کنند. 

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه برخی سریال ها دارای هزینه های بالایی است، افزود: گرانی تجهیزات در افزایش قیمت ساخت فیلم ها و سریال ها نیز تاثیرگذار است.

,

لطیفی خاطرنشان کرد: به دنبال کارهای طنز هستیم تا مردم شب نشینی خوبی در کنار خانواده خود باشند. 

,

 وی برضرورت معرفی ارزش ها تاکید کرد و گفت: به دلیل عدم کار در این زمینه ارزش ها جا به جا شده اند که رسانه می تواند در این زمینه تاثیرگذار بوده و به معرفی ارزشها اقدام کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه