اخبار داغ

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه

برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت ایام فاطمیه
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: همزمان با ایام فاطمیه ایستگاه های صلواتی در شهر برپا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عبدالمالکی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: کمال وجودی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) سبب شد تا خداوند متعال با اراده تخلف ناپذیر خود، موهبت طهارت از هرگونه پلیدی را به ایشان عطا کند تا جایی که رضایت و خشم او معیار حق و باطل و میزان اعمال و اوصاف دیگران قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیو,

وی با بیان اینکه برای درک ژرفای اقیانوس این بانوی کوثر، منبعی بهتر از قرآن و احادیث اهل بیت (ع) نیست، افزود: در قرآن کریم آیات بسیاری به صورت تأویل بر آن حضرت منطبق شده و در روایات نیز به مقام‌های معنوی بی شمار ایشان توجه شده است.

,

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: برپایی ایستگاه صلواتی به مدت ۵ روز به طول خواهد انجامید و تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برپا خواهد بود.

,

عبدالمالکی به گردشگری در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: معتقدیم گردشگری مؤثرترین راه توسعه کرمانشاه است و گردشگری فرهنگی مهمترین بخش آن است و در این راستا با تعریف رویدادها و ظرفیت‌هایی توانستیم به این رسالت بپردازیم و باید هدف همه دلسوزان شهر این باشد که گردشگری، صنعت مادر کرمانشاه شود.

,

این مسئول تصریح کرد: یکی از طرح‌های موفق در حوزه گردشگری که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلید خورد طرح سفیران گردشگری بود که جمع کثیری از شهروندان در رده‌های مختلف سنی و صنفی از جمله هنرمندان و ورزشکاران را درگیر معرفی شهر کرمانشاه در جهت جذب گردشگر انجام داده است.

,

وی خاطرنشان کرد: دغدغه ما باید گردشگری شهری شود و از تجربه‌های موفق در شهرهایی که در این راستا کارنامه درخشانی دارند کمک بگیریم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه