اخبار داغ

رشد فزاینده بازداشت‌ها در دولت ترامپ!

یک مهاجر دیگر در بازداشتگاه فلوریدای آمریکا درگذشت

یک مهاجر دیگر در بازداشتگاه فلوریدای آمریکا درگذشت
یک مرد بریتانیایی در حالی که در بازداشت مهاجرین آمریکا در فلوریدا بود درگذشت، آمار ها نشان میدهد که تعداد بازداشت شدگان در زمان دولت ترامپ به شدت رو به افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک یک مرد بریتانیایی در حالی که در بازداشت مهاجرین آمریکا در فلوریدا بود درگذشت، گفته میشود که این مرد 39 ساله بوده و علت مرگ وی در ابتدا به دلیل آویزان شدن و خفگی تشخیص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک یک مرد بریتانیایی در حالی که در بازداشت مهاجرین آمریکا در فلوریدا بود درگذشت،, تیتریک,  یک مرد بریتانیایی در حالی که در بازداشت مهاجرین آمریکا در فلوریدا بود درگذشت،,
به گزارش theguardian، به نظر می رسد که مقامات وزارت خارجه با همسر این مرد در تماس بوده و مقامات آمریکایی شرایط این مرگ را بررسی می کنند. گمرک و سازمان مهاجرین آمریکا هنوز پاسخی در این مورد نداده است.
, theguardian,
 
,
در بیانیه ای گفته شده که این مرد "بن جیمز اوون" نام داشته و توضیح داده شده که وی در بازداشتگاه شهرستان بیکر در ماکلنی فلوریدا درگذشته است.  مقامات می گویند که اوون در ماه ژوئیه با ویزای موقت وارد آمریکا شده بود و به دلیل جرایم مختلف وی دستگیر شده بود. این آژانس گفته که این پرونده تحت بررسی است.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
این شخص پنجمین کشته بازداشت شدگان در سال 2020 است (از اکتبر سال 2019). و در سال 2019 نیز 8 مرگ به همین صورت گزارش داده است.
,
 
,
جمعیت مهاجرین بازداشت شده در آمریکا تحت نظر دولت ترامپ افزایش یافته است. در سال گذشته دولت ترامپ 510 هزار و 854 نفر را در مقایسه با 396 هزار و 448 نفر در سال 2018 بازداشت کرد. دولت همچنین با استفاده از امکانات متفاوت میزان بازداشت شدگان را که بیشتر توسط شرکت های امنیتی خصوصی انجام میپذیرد، افزایش داده است.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
تأمین پزشکی و مراقبت از سلامت روان در مراکز بازداشت پس از سنارویی از مرگ و میرهای پر حاشیه از سال 2017، تحت انتقاد شدید قرار گرفت.
,
 
,
همچنین در اواخر سال گذشته دموکراتهای مجلس با تشکیل کمیته نظارت و اصلاحات، تحقیقاتی را درباره الگوی نگران کننده سوء استفاده و رفتار بد با مهاجران در زمان بازداشت آغاز کردند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه