اخبار داغ

سلیمی در گفت‌وگو با دانا:

روحانی از موضع بی‌طرفی در انتخابات خارج شد / رئیس جمهور فراموش کردند مجری انتخابات هستند و باید بی طرف باشند / نظارت شورای نگهبان باید قوی‌تر شود

روحانی از موضع بی‌طرفی در انتخابات خارج شد / رئیس جمهور فراموش کردند مجری انتخابات هستند و باید بی طرف باشند / نظارت شورای نگهبان باید قوی‌تر شود
نماینده مردم محلات با بیان اینکه رئیس جمهور با انتقاد به شورای نگهبان از موضع بی طرفی خارج شده است، گفت: ایشان به نظر می رسد یکبار دیگر باید قانون اساسی را بخواند و به وظایف خودش آشنا تر شود. فکر می کنم رئیس جمهور فراموش کردند که مجری انتخابات هستند و باید بی طرف باشند.
[

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با تاکید بر این موضوع که رئیس جمهور باید به طور قانونی انتخابات را اجرا کند، گفت: روحانی مجری انتخابات است. ایشان به نظر می رسد یکبار دیگر باید قانون اساسی را بخواند و به وظایف خودش آشنا تر بشود. فکر می کنم رئیس جمهور فراموش کردند که مجری انتخابات هستند و باید بی طرف باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: رئیس جمهور با مواضعی که اتخاذ کرده از موضع بی طرفی در انتخابات خارج شده است. ایشان یک نهاد رسمی و قانونی را به طور دائم مورد انتقاد قرار می دهد. آقای روحانی اگر حرف و انتقادی دارند بر اساس مستندات و با استدلال به مجاری ذی ربط انتقال بدهد. متاسفانه رئیس جمهور مسائل اداری را از تریبون های رسمی مطرح می کند و دائم علیه نهادهای دیگر بدون سند و دلیلی سیاه نمایی کرده و تهمت می زند.
,
 
,
نماینده مردم محلات با بیان اینکه اگر رئیس جمهور مستنداتی دارد آنرا را به شورای نگهبان بدون هیاهو اعلام کند، گفت: اقای جنتی هم همین موضوع را اعلام کرد که شورای نگهبان گوش شنوا برای شنیدن سخنان دیگران دارد. این در شرایطی است که حقوق دان های شورای نگهبان را مجلس انتخاب کرده و با این مواضع آقای روحانی هم شورای نگهبان و هم مجلس را زیر سئوال می برد.
,
 
,
سلیمی عنوان کرد: رئیس جمهور در مواضع خودشان به دیگران اتهام می زند و خود از پاسخگویی طفره می رود. این مواضع علیه شورای نگهبان هم به همین صورت است و پوششی برای اقدامات ضعیف دولت است. امروز می بینیم که آقای ظریف گاف بسیار بزرگی در رابطه با مذاکره با آمریکا داده است اما دولت فوری به دیگران حمله می کند تا این مسائل را از ذهن مردم خارج و دور کند.
,
 
,
این نماینده مجلس با تاکید بر این موضوع که به طور حتم شورای نگهبان باید نظارت خود را برای برگزاری انتخابات قوی‌تر کند، گفت: حرف های آقای روحانی شائبه هایی را ایجاد کرده است که دولت به دنبال چیست؛ بنابراین نظارت شورای نگهبان باید در این زمینه قوی تر بشود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه