اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

۲۵۰۰ برنامه دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود/برپایی ۲۰ نمایشگاه انقلاب

۲۵۰۰ برنامه دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود/برپایی ۲۰ نمایشگاه انقلاب
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه 2500 برنامه مختلف دهه فجر در لرستان اجرا می‌شود، گفت: در این ایام 20 نمایشگاه انقلاب برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سیدلطف الله حیات الغیب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان شورای تبلیغات استان برگزار شد با اشاره به  شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی به عنوان سردار مقاومت خونش سبب استمرار نظام جمهوری اسلامی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: ایام دهه فجر پیروزی خون بر شمشیر است و علت به وجود آمدن انقلاب کلمه وحدت به عنوان رمز انقلاب بود که در میان این کلمه خون نهفته است و امروز نیز در تشیع شهید سلیمانی خون مردم و جوانان و دوستداران نظام جمهوری اسلامی به جوش آمد و حماسه بی نظیری را آفریدند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: باتوجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر حرکت مردمی است این حرکت مردمی باید حضور مردم در انتخابات یکی از شاخص های این انقلاب است که امیدواریم کلیه برنامه های دهه فجر زمینه ای برای حضورگسترده  مردم در انتخابات پیش رو  باشند.

,

وی بیان کرد: در برنامه های دهه فجر باید از شخصیت هایی که یار امام راحل و نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند را به عنوان راویان و صاحبان اصلی انقلاب تجلیل و از تجربیات آنها برای رساندن ندا و آرمان های انقلاب به نسل جدید  استفاده شود.

,

حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب گفت: نسل جوان امروز باید بدانند فلسفه تشکیل انقلاب اسلامی چه بوده و باید بیان کنیم چه چیزی سبب شد که مردم تصمیم گرفتند به رهبری مقام معظم رهبری به میدان آمدند و نظام جمهوری اسلامی را به وجود آوردند در همین راستا تببین انقلاب در دهه فجر بسیار مهم است.

,

وی تصریح کرد: حضور مردم  در ۲۲ بهمن و برنامه های دهه فجر در واقع رای دادن به مکتب سردار سلیمانی به عنوان پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی و شاگرد امام راحل و رمقام معظم رهبری است.

,

رئیس سازمان شورای تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطرنشان کرد: باید با مسئولیت پذیر بودن، ایستادگی، ولایی بودن، اخلاص، مقاومت و از خود گذشتگی مسیر انقلاب را مشخص کنیم، همه ما می‌دانیم که خون شهید بهشتی  سبب شد که قضیه نفاق و بنی صدر از بین برود و خون سردار سلیمانی روح استکبار ستیزی را تببین کرد، اگر ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن می گوییم مرگ بر آمریکا  یعنی اینکه روحیه استکبار با هرگونه آزادیخواهی مخالف و با کسانی که در مسیر آزادی خواهی حرکت می کند دشمن هستند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب اظهارداشت: در گام دوم انقلاب باید با اجرای کارهای پژوهشی  در  عدالت را گسترش بدهیم چرا که گام دوم انقلاب حاصل تفکر و حوزه فکری مقام معظم رهبری است  که می فرمایند جوانان و همه  مسئولان در مسیر انقلاب و مسیری که دین مشخص کرده است حرکت و  محور اصلی آنها رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

,

رئیس سازمان شورای تبلیغات اسلامی افزود: آرمان های انقلاب  جز اینکه می‌خواهد زندگی را برای بشر در همه زمینه ها فراهم کند  چیز دیگری نیست و در واقع دنیا و دین مردم  در قالب آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌بینیم.

,

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال در استان لرستان عنوان کرد: با همکاری گروه  و ستادهایی که به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات در استان تشکیل شده که در همین راستا برنامه‌هایی در دستور کار داریم.

,

حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب بیان کرد: در شهرستان‌های  استان ائمه محترم جمعه مسئولیت ستاد های دهه فجر شهرستان ها را بر عهده دارند، در استان لرستان یک ستاد استانی ۱۱ ستاد  شهرستانی،۲۱  کارگروه استانی و ۱۲  کارگروه شهرستانی فعال هستند.

,

وی در رابطه با  تشکیل جلسات  ستادهای شهرستانی و کارگروه‌های استانی تصریح کرد: بر اساس آمار تاکنون دو جلسه استانی،۴۲ جلسه کارگروه‌های تخصصی استانی،۲۲ جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ها،۲۳۰ جلسه کارگروه های شهرستانی که در مجموع ۳۰۶ جلسه ستاد دهه فجر  استان تشکیل شده است.

,

رئیس سازمان شورای تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطر نشان کرد: تاکنون دو هزار و۵۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، همایش، جشنواره، جنگ های شادی، افتتاح پروژه ها، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برنامه  متنوع دیگری در دهه فجر امسال در دستور کار داریم.

,

وی گفت: ۱۲ بهمن امسال نیز مطابق سال های گذشته  زنگ انقلاب  در تمامی مدارس و کارخانه های استان نواخته می شود، دیدار مردم و مسئولان با نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد در حوزه علمیه برگزار خواهد شد، رژه  موتوری نیروهای مسلح، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا  از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال است.

,

حجت الاسلام والمسلمین حیات الغیب اظهارداشت: برگزاری  صد محفل انس با قرآن در مساجد شاخص استان در طول دهه فجر ، جشن بزرگ ایلات و طوایف استان در  شهرستان پلدختر منطقه قلعه رزه، تجلیل از تولیدکنندگان نمونه زنان روستایی، برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی عشایر و  جشن انقلاب در  ۱۰۰ روستای شاخص، برپایی ۲۰ نمایشگاه انقلاب در پارک‌های اصلی استان، برگزاری همایش پیاده روی و کوهنوردی در تمامی شهرستان ها و همچنین تجلیل از پیشکستوتان انقلاب اصناف و بازار، در طول دهه فجر همایش دو هزار نفری تشکل های دانش آموزی در ورزشگاه تختی،  برگزار نشست های بصیرتی و پرسمان های دینی و سیاسی در مدارس استان در طول دهه فجر، برگزاری هجدهمین جشنواره نمایشی استان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن پرواز بادبادک ها در پارک های اصلی استان از دیگر برنامه های دهه فحر امسال است.

,

رئیس سازمان شورای تبلیغات اسلامی لرستان افزود: برگزاری یادواره شهدا در کلیه شهرستان در طول دهه فجر، برگزاری جشنواره ملی فیلم موسیقی مدل لباس هنرهای تجسمی، دیدار با خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم استان، برگزاری دعای پرفیض کمیل، محفل شعر و خاطره انقلاب اسلامی در مساجد شاخص و پایگاههای مقاومت استان در طول دهه فجر، برگزاری مراسم چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی و اعزام و روحانیون حوزه علمیه استان و حوزه علمیه قم به روستاها و شهرهای استان از جمله برنامه های دهه فجر امسال است.

,

وی عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نیز  بسیار باشکوه در میدان ۲۲ بهمن با سخنرانی وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه