اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح کرد:

تشریح برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کرمانشاه

تشریح برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کرمانشاه
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برنامه‌های دهه فجر در این استان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز , عباس سروری امروز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امام (ره) به عنوان احیا کننده دین مبین اسلام یک استثنا بود و می‌توان گفت در طول تاریخ هیچ سلسله‌ای به اندازه مرجعیت با پاکی مواجه نبودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امام (ره) غول‌های ابرقدرت شرقی و غربی را به چالش کشید، افزود: در طول ۱۵ سال گذشته آمریکا در کشورهای اسلامی هیچ نقشه موفقی نداشته و با پیدایش جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی تمام سلطه به چالش کشیده شد.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز خون حاج قاسم پرچمدار محتوای اسلام برای به دست گرفتن پرچم توحید در سراسر دنیا است.

,

سروری ادامه داد: جهت اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کارگروه تخصصی در سطح نهادها ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است و برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند تا شاهد جشن‌های پر نشاطی در این ایام باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه در شعار امسال بحث گام دوم انقلاب در برنامه‌ها لحاظ می‌شود، گفت: لازمه کارها و اقدامات در دهه فجر انقلابی بودن است که بای د در اولویت قرار بگیرد.

, گام دوم انقلاب,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش‌های امام و انقلاب باید برای مردم به خصوص جوانان بازخوانی شود تا از حوادثی که بر انقلاب ما گذشته آگاه و برای گام‌های بعدی انقلاب آماده باشند.

,

این مسئول با تاکید بر اینکه هر کارگروه باید یک برنامه شاخص داشته باشند، گفت: امسال به استقبال دهه فجر خواهیم رفت.

,

وی خاطر نشان کرد: روز ۹ بهمن مراسم شهادت حضرت زهرا (س) را خواهیم داشت که این برنامه رأس ساعت ۱۰ صبح مقابل مسجد جامع برگزار می‌شود.

,

سروری ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی رایگان در شهرها و روستاها و مردمی کردن برنامه‌ها در دهه فجر امسال از دیگر اولویت‌ها است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال در مراسم‌های دهه مبارک فجر حمل و نصب بنر، پلاکارد با عنوان اداره، مدرسه و دانشگاه ممنوع است، گفت: ۱۲ بهمن ماه با حضور در مزار شهدا مراسم‌های با سخنرانی استاندار کرمانشاه آغاز می‌کنیم و همچنین رژه موتور سواران از میدان فرودگاه تا میدان شهدا و دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با آیت الله علما در همان روز انجام خواهد گرفت.

,

این مسئول بیان داشت: در ۱۷ بهمن ماه نیز گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و همچنین زنگ زور خانه‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

,

سروری از نورافشانی کردن آسمان شهر در شب ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: این نورافشانی در ۲ نقطه از شهر توسط کارگروه سپاه و ارتش انجام خواهد شد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در روز ۲۲ بهمن راهپیمایی عظیمی را پیش رو داریم که سخنران آن روز معاون فرهنگی قوه قضائیه خواهد بود.

,

سروری با اشاره به اینکه مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی را نیز در روز ۲۲ بهمن خواهیم داشت، عنوان کرد: در طول مسیر راهپیمایی نمایشگاه عکسی از جبهه مقاومت و رشادت‌های سردار سلیمانی برپا خواهد شد.

,

 

,

انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است

, انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است,

آیت الله مصطفی علما امروز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب منهای اسلام به هیچ وجه پذیرفته نیست از آن جهت که به اسلام اضافه شده، حائز ارزش و اهمیت است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب همانند قرآن کریم محکمات و مشابهاتی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از دسیسه‌های شوم دشمنان نا امید کردن مردم است، گفت: امیدوار کردن مردم یکی از محکمات انقلاب است و همواره امام راحل بر آن تاکید فراوان داشت.

,

0

, 0,

آیت الله علما خاطرنشان کرد: مسیر امام (ره) همواره امید دادن به مردم بود و از سال ۴۲ تا زمانی که دعوت حق را لبیک گفت، به این امر تأکید فراوان داشتند.

,

وی ادامه داد: کلمه وحدت و انسجام در انقلاب حرف اول را می‌زند و این امر در برخی جاها خود را به خوبی نشان داده که از آن جمله می‌توان به مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی که انسجام مردم در آن مثال زدنی بود، اشاره کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به مقاومت و ایستادگی کشور و انقلاب در مقابل استکبار اشاره کرد و بیان داشت: نتیجه این مقاومت‌ها سبب شد که ترامپ در انتقام خون حاج قاسم و یارانش سیلی سختی از انقلاب بخورد و جای پس و پیش نداشته باشد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومتی که امام (ره) ابتدای انقلاب از آن صحبت کرد، مظهر انقلاب بود گفت: نتیجه همان مقاومت‌ها این می‌شود که کشورهای خارجی امروز اذعان دارند بعد از جنگ جهانی کسی جرأت نکرده کج به آمریکا نگاه کند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران این کار را کرد.

,

آیت الله علما بر لزوم تشریح اهمیت مقاومت برای مردم تاکید کرد و گفت: جوانان ما از دوران قبل از انقلاب و مشکلاتی که ناشی از زیر سلطه بودن کشور داشتیم، خبر ندارند لذا ضروری است که برای آنها توضیح داده شود.

,

وی بیان داشت: امام راحل آن زمان فرمود ما انقلاب را صادر می‌کنیم و این کار را با توپ و تانک انجام نمی‌دهیم، چرا که انقلاب یک فرهنگ است و خود به خود صادر می‌شود.

,

حضور بی نظیر مردم عراق در مراسم شهدای مقاومت نتیجه صدور انقلاب است

, حضور بی نظیر مردم عراق در مراسم شهدای مقاومت نتیجه صدور انقلاب است,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حضور جمعیت کثیر کشور عراق در مراسم حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را بی نظیر و نتیجه صدور انقلاب عنوان کرد و گفت: در راهپیمایی روز جمعه قبل نیز شاهد حضور جمع کثیری از مردم عراق در اعتراض به حضور نیروهای آمریکایی بودیم که تاکنون این کشور چنین جمعیتی را در راهپیمایی به چشم ندیده بود.

,

آیت الله علما خاطرنشان کرد: امروز ولی فقیه کشور را اداره می‌کند و به ما جهت می‌دهد لذا باید بسیار مراقب باشیم و گوش به فرمان ولی فقیه بسپاریم.

,

وی افزود: در این شرایط باید گام دوم انقلاب را نشر دهیم و جاذبه‌ها و مقاومت انقلاب در مقابل استکبار جهانی را بازگو کنیم و این امر اختصاص به دهه فجر ندارد بلکه در طول سال این را باید تکرار کنیم.

, گام دوم انقلاب,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات امر بسیار مهمی است و باید ملاک‌ها و معیارها را مشخص کنیم تا برای مردم روشن گری شود.

,

وی گفت: وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری کردن و نظارت بر آن است لذا هر قول دیگری اعم از آسفالت جاده، گاز کشی و… فقط شعار است.

,

شهادت شهید سلیمانی در ادامه موفقیت‌های انقلاب تاثیر گذار است

, شهادت شهید سلیمانی در ادامه موفقیت‌های انقلاب تاثیر گذار است,

سردار محمد نظر عظیمی امروز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی قیامتی در کشور ایجاد کرد که در آینده تأثیرات آن بر کشور و ادامه موفقیت‌های انقلاب اسلامی مشهود خواهد بود.

,

فرمانده قرارگاه نجف اشرف افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی تأثیر معنوی بر دل‌های مردم گذاشت.

,

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه مقاومت در ملت خاطر نشان کرد: اگر این روحیه مقاومت وجود نداشته باشد باید نگران این باشیم که آمریکا در جنگ روانی علیه ما موفق شود اما اگر بتوانیم در جبهه ایستادگی و مقاومت فرهنگ‌سازی کنیم این موضوع جای نگرانی ندارد.

,

سردار عظیمی با اشاره به واهمه ضد انقلاب و دشمنان از افرادی چون سردار سلیمانی گفت: باید با الگو گرفتن از سردار سلیمانی در ادامه انقلاب در خدمت نظام و کشور باشیم.

,

گفتنی است، در این نشست نهادهای مختلف به ارائه برنامه‌ها و اقدامات خود برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد پیروزی انقلاب پرداختند.

,

از آن جمله می‌توان به تشکیل پایگاه اطلاع رسانی دهه فجر، معرفی ۴۱ دستاورد انقلاب به صورت تابلو و پوستر توسط بسیج رسانه، برگزاری جشنواره فیلم فجر و همچنین ویژه برنامه‌ای با عنوان سرباز وطن سردار سلیمانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه