اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حضرت زهرا (س) شناسنامه شیعه است/ امت ایران با ولایت مداری خود کشتی انقلاب اسلامی را به سامان می رساند

حضرت زهرا (س) شناسنامه شیعه است/ امت ایران با ولایت مداری خود کشتی انقلاب اسلامی را به سامان می رساند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت زهرا (س) شناسنامه شیعه است و تمام تحرکات ایشان بعد از ارتحال نبی اکرم در همین یک کلمه ولایت مداری خلاصه می شود و ولایتی که امروز ما به عنوان ولایت فقیه داریم قطره ای از آن دریا و همان جوهره در آن نهفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی در گفت و گو با خبرنگار "راه آرمان" ضمن تسلیت شهات حضرت زهرا (س) در خصوص درس هایی که باید از زندگی این بانوی بزرگ گرفت، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) شناسنامه شیعه است و ما ولایت مداری و دفاع از مولا علی (ع) را از ایشان الگو گرفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: حضرت زهرا(س) با اینکه می دانست انتهای تحرکات مقدسش در دفاع از ولایت شهادت است این مسیر را با نشاط تا آخر دنبال کرد او آموخت که در دفاع از ولایت باید از جان و هستی مایه گذاشت.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: تمام تحرکات حضرت زهرا (س) بعد از ارتحال نبی اکرم در همین یک کلمه ولایت مداری خلاصه می شود و ولایتی که امروز ما به عنوان ولایت فقیه داریم قطره ای از آن دریاست و همان جوهره در آن نهفته است.

,

وی در ادامه بیان کرد: رهروی از راه حضرت صدیقه طاهره (س) اقتضا می کند که از این ولایت علوی و ولایتی که تمام عشقش امیرالمومنین(ع) و تمام آرزویش تحقق آرمان های او است دفاع کنیم والحمدلله ملت ما این چنین است.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: سردار شهید ما حاج قاسم سلیمانی که افتخار اسلام، ایران و تشیع و افتخار کرمان است می گفت به من سرباز ولایت بگویید و بر این نام می بالید.

,

آیت الله خاتمی در پایان مطرح کرد: امت ایران اسلامی با بصیرت و ولایت مداری خود، کشتی انقلاب بزرگ اسلامی را به سامان خواهند رساند و پیروزی نهایی از آنِ ماست.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه