اخبار داغ

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی:

«رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی» برگزار می‌شود

«رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی» برگزار می‌شود
عبدالله امینی‌فر با اشاره به برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی از دهم بهمن‌ ماه گفت: این رویداد تخصصی در رشته‌های مختف اعم از اپلیکیشن، پویانمایی و بازی‌های موبایلی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ عبدالله امینی‌فر، مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری «نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی» در محل ساختمان بسیج سازندگی گفت: از دهم بهمن‌ماه برنامه تولید محتوای تیم‌های تخصصی بسیجیان اجرا شده و از سراسر کشور در این برنامه شرکت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه 100 نفر از خراسان رضوی در این رویداد تخصصی حضور دارند و این رویداد در سه رشته مختلف اجرایی می‌شود، افزود: تاکنون در رشته اپلیکیشن در استان 10 تیم فعالیت داشتند، در رشته پویانمایی نیز 15 تیم و در بازی‌های موبایلی 6 تیم در استان فعال هستند.

,

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی اظهار کرد: از روز پنجشنبه، 10 بهمن‌ماه امسال افتتاحیه برگزار خواهد شد و برنامه تولید محتوا تا 48 ساعت بعد ادامه دارد.

,

وی افزود: در حوزه پویانمایی کلیدواژه «باید قوی باشیم» به عنوان سوژه اصلی تولید محتوا در نظر گرفته شده و بحث رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در این زمینه مورد توجه قرار می‌گیرد.

,

امینی‌فر ضمن اشاره به شعار مقام معظم رهبری در آخرین نماز جمعه با عنوان باید قوی باشیم تصریح کرد: پس از گذشت این 48 ساعت گردهمایی فعالان در عرصه فضای مجازی با همکاری دانشگاه آزاد در این محل برگزار می‌شود و به زودی رونمایی از نخستین اپلیکیشن ایرانی تحقق می‌پذیرد و شاخص‌ترین تولیدات در فضای مجازی نیز توسط کارشناسان تعیین می‌شوند.

,

وی افزود: سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، مؤمن نسب سرپرست تیم تدوین‌گر نسخه اندروید ایرانی، مجموعه کاربران فعال و نظایر این افراد از میهمانان ویژه این برنامه هستند، تفاوت این رویداد با سایر برنامه‌ها، برگزاری همزمان این برنامه به همراه سایر استان‌ها بوده است.

,

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی خاطرنشان کرد: منتخبان و گروه‌های برتر تشخیص داده می‌شود و از آنها تجلیل به عمل می‌آید، برنامه‌ریزی نخست ما برای دوم تا چهارم آذرماه بود اما به دلیل قطع شدن اینترنت این رویداد به تعویق افتاد.

,

وی افزود: تیم‌های تولید محتوا آموزش دیده هستند، مؤسسه رسانه‌های نوین آستان قدس و مجموعه شهرداری مشهد در این بحث به ما کمک رساندند و مجموعه پارک‌های علم و فناوری نیز خدماتی ارائه کرده است.

,

امینی‌فر گفت: 1600 نفر از کشور در این مسابقات شرکت کردند که خراسان رضوی 100 نفر از آنها را تشکیل داده است، بحث پویانمایی شامل انیمیشن و موشن‌گرافی می‌شود و تیم‌ها در رشته‌های مختلف آن شرکت دارند و در خراسان رضوی 20 نفر خانم و 80 نفر آقا در این برنامه حضور دارد.

,

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان پیش از ثبت نام یک نسخه از رزومه خود را ارائه می دهند افزود: اولویت ما پرداختن به بحث شهدای مقاومت بوده است.

,

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی ادامه داد: شرکت کنندگان در حوزه پویانمایی محصولات خود را ارائه می‌کنند، همچنین در حوزه بازی و نرم‌افزار اگر بالغ بر سه تیم بتوانند به اندازه کافی رتبه بیاورند امکان استفاده از تسهیلات ویژه برای آنها وجود دارد.

,

وی افزود: بازدید مدیران دستگاه‌هایی مانند فرهنگ و ارشاد، بنیاد حفظ آثار و نظایر این سازمان‌ها از دیگر برنامه‌های ما در این زمینه است.

,

امینی‌فر تصریح کرد: دوره‌های مختفی در زمینه تولید محتوا تشکیل شده و برخی از تیم‌های تولیدی در رشته‌های مختلف مربوط در سطح استان در این برنامه‌ها استقبال به عمل آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه