اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

اجرای ۸۳ برنامه در بروجرد به مناسبت دهه فجر

اجرای ۸۳ برنامه در بروجرد به مناسبت دهه فجر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۸۳ برنامه مختلف امسال دهه فجر در بروجرد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجرکه در سپاه برگزار شد اظهار داشت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه های مختلفی در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: در نخستین روز دهه فجر دیدار با امام جمعه، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه انقلاب و رژه موتوری از میدان امام (ره) تا گلزار شهدا برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: در ایام دهه فجر هر شب میز خدمت در یکی از مساجد شهری و روستایی بروجرد برگزار می شود که در این برنامه همه دستگاه های اجرایی حضور خواهند داشت و هدف این است که بخشی از مشکلات همان محله برطرف شود.

,

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه فجر سرکشی از خانواده های محرومین است که در این ایام هر شب از دو خانواده محروم سرکشی می شود.

,

سرهنگ سوری گفت: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری همایش بزرگ دختران حاج قاسم و برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانوان روستایی در روستای گیجالی از دیگر برنامه های دهه فجر در بروجرد است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: در دهه فجر پروژه های ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با حضور سردار کشکولی بهره برداری خواهد شد.

,

وی با اشاره به ۲۱بهمن و گلبانگ الله اکبر اظهارداشت: با توجه به این که این اربعین شهادت شهید سلیمانی مصادف با ۲۲بهمن است از این رو شامگاه ۲۱بهمن با حضور همه مردم در مسجد مراسمی برگزار خواهد شد و سپس گلبانگ الله اکبر به صورت سراسری برگزار می شود.

,

مسعود فلاح معاون عمرانی فرمانداربروجرد نیز در این جلسه افزود: امسال سه پروژه از شهرستان بروجرد با حضور استاندار به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی عنوان کرد: پروژه کتابخانه استاد آیتی با حدود سه میلیاردتومان اعتبار، پروژه شهرک صنعتی با ۱۵میلیارد تومان اعتبار و پروژه مدرسه شش کلاسه رحم دل با حدود دو میلیارد تومان اعتبار دردهه فجر به بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه