اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

حرف اول و آخر همان بود که حضرت آقا فرمودند؛ با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم

حرف اول و آخر همان بود که حضرت آقا فرمودند؛ با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر شخصی فریب لبخندهایی دشمن را بخورد و فکر کند که آنها برای مذاکره آمدند، حتما اشتباه میکند. حرف اول و آخر همان بود که حضرت آقا فرمودند، ما مذاکره نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیردریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام غواص دوران دفاع مقدس، در گفتگو با خبرنگار تهران پرس در ارتباط با اقدام وزیرامور خارجه و مذاکره با استکبار جهانی بیان کرد:مقام معظم رهبری حرف اول و آخر را زده اند، ما هم که پیرو ولایت هستیم، کسانی که پیرو ولایت هستند همان راه دنبال می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسین خانزادی در ادامه گفت:آقا فرمودند مذاکره نمیکنیم، با چه اشخاصی مذاکره کنیم!با کسانی که اصول مذاکره را نمیدانند، با کسانی که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند، با کسانی که از ابتدای انقلاب تا کنون با کشورمان ابران دشمنی کرده اند.

,

امیردریادار خانزادی در ارتباط با استکبار جهانی گوشزد کرد:این افرادی که اکنون به عنوان رییس جمهور کشورهای استکباری می آیند، مترسک هایی هستند، نظام استکبار پشت این قضیه ایستاده است و این موضوع نشان میدهد که اکنون مذاکره صحیح نمی باشد ،از ابتدای انقلاب تا کنون ،گفته ایم که دشمن اصلی ما آمریکا و استکبار جهانی است

,

خانزادی در ادامه افزود: اگر شخصی فریب لبخند هایشان را بخورد و فکر بکند که آن ها برای مذاکره آمدند، حتما اشتباه میکند، حرف اول و آخر همان بود که حضرت آقا فرمودند،ما مذاکره نمیکنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه