اخبار داغ

نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می‌شود

نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می‌شود
نخستین مدرسه زمستانه حقوق توسط مرکز آموزش پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، نخستین مدرسه زمستانه حقوق از ۱۷ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آموزش‌ها در  پنج بخش «پزشکی قانونی»، «پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی کشور »، «جرایم پزشکی، بهداشتی، تغذیه و دارویی»، «حقوق شرکت‌های خلاق تولید محتوا» و «حقوق بانکی» به ترتیب در ۱۷و ۲۴ بهمن ماه و  اول، ۸ و ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود که علاقه مندان از جمله قضات و کارکنان قوه قضاییه، وکلا و کارآموزان وکالت و دانشجویان می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت www.ijri.ir مراجعه کنند.
,
 
,
بنابراعلام دبیرخانه مرکز آموزش، دوره اول کلاس آموزشی  پزشکی قانونی با موضوعات ضربه شناسی و تروماتولوژی، تشخیص هویت، چگونگی تعیین خسارات و ارش در پزشکی قانونی، مرگ شناسی و کالبد شناسی، آزمایشگاه و سم شناسی قانونی و تور بازدید از پزشکی قانونی برگزار می‌شود.
,
 
,
دوره دوم و سوم نیز به ترتیب  کلاس‌های آموزشی پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی کشور با موضوعات پولشویی(مقدمات و مفاهیم)، پولشویی(عناصر تشکیل دهنده )، اخلال در نظام اقتصادی مصادیق و نحوه رسیدگی و تحلیل جرایم (موضوع قانون مجازات اخلالگران) و همچنین  کلاس آموزشی جرایم پزشکی، بهداشتی، تغذیه و دارویی با موضوعات فعالیت‌های غیرمجاز در امور پزشکی، رفتارهای مجرمانه پزشکی، مسئولیت پزشکان، فعالیت‌های غیرمجاز در امور دارویی و رفتارهای مجرمانه در خصوص دارو (افراد و داروخانه‌ها) خواهد بود.
,
 
,
دوره چهارم نیز با محوریت حقوق شرکت‌های خلاق تولید محتوا با موضوعات آشنایی با قوانین شرکت خلاق، رویه قضایی مالکیت ادبی و هنری در ایران، راهکارهای تنظیم گری در نشر محتوا، مالیات و نحوه تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی و مسئولیت‌های جرایم تولیدکنندگان و نشردهندگان محتوا است.
,
 
,
محور پنجم کلاس آموزشی حقوق بانکی با موضوعات شیوه‌های دریافت خسارت ناشی از قراردادهای بانک، قانون جدید چک و ابعاد حقوقی آن، مسئولیت بانک‌ها در پرداخت‌های بانکی( نقدی و چک) و ابعاد حقوقی بانکداری الکترونیک خواهد بود.
,
 
,
گفتنی است، وکلا و کارآموزان وکالت شامل ۱۰ درصد تخفیف، قضات و کارکنان قوه قضاییه ۲۰ درصد تخفیف و دانشجویان ۲۵ درصد تخفیف خواهند شد.
,
 
,
این کلاس‌ها همراه با تورهای بازدید علمی پرونده خوانی و آزمون‌های مهارتی بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از پژوهشگاه قوه قضاییه اعطا می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه