اخبار داغ

در گفتگوی دانا با امام جمعه لواسان مطرح شد:

جزئیات جدید دستگیری مدیران شهری لواسان/ حجت الاسلام لواسانی: در یک کلام می‌گویم «شتر را به همراه بارش برده بودند»

جزئیات جدید دستگیری مدیران شهری لواسان/ حجت الاسلام لواسانی: در یک کلام می‌گویم «شتر را به همراه بارش برده بودند»
حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان گفت: در یک کلام بگویم در دوران جدید شتر را با بارش می بردند و در نهایت پیگیری ها منجر به دستگیری این افراد شد؛ برخی از تخلفات این افراد به مراجع ذیربط اطلاع داده شد و در نهایت امروز این افراد دستگیر شدند.
[

حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر دستگیری های گسترده در شهرداری لواسان اظهار داشت: این خبر صحیح است و امروز شهردار لواسان، علی حیدریان و برخی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر بازداشت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه برخی از مدیران پلیس ساختمان هم دستگیر شده اند بیان داشت: اتهامات این افراد سوء استفاده از جایگاه مدیریتی خود و همچنین تخلفات مالی و ساختمانی است و این سوء استفاده ها مربوط به مسائل قدیمی نبوده و همه تخلفات در دوران جدید شهرداری به وقوع پیوسته است.

,

امام جمعه لواسان در ادامه افزود: در یک کلام بگویم در دوران جدید شتر را با بارش می بردند و در نهایت پیگیری ها منجر به دستگیری این افراد شد؛ برخی از تخلفات این افراد به مراجع ذیربط اطلاع داده شد و در نهایت امروز این افراد دستگیر شدند.

,

حجت الاسلام لواسانی همچنین تصریح کرد: جزئیات تخلفات و میزان فساد این افراد هنوز مشخص نیست و امیدواریم با بررسی های دستگاه های ذیربط جزئیات این تخلفات هم مشخص شود.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه