اخبار داغ

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد؛

400ستاد دانش آموزی پای کار چهل و یکمین جشن انقلاب اسلامی در یزد

400ستاد دانش آموزی پای کار چهل و یکمین جشن انقلاب اسلامی در یزد
سعید زارع گفت:با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی قشر دانش آموزی با مبانی و اهداف و ارزش های انقلاب هزار و 400 ستاد دانش‌آموزی برای بزرگداشت این ایام تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سعید زارع پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان یزد 32 کارگروه تخصصی در مرکز استان و 100 ستاد اصلی در سطح شهرستان ها تشکیل و برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

400ستاد دانش آموزی پای کار چهلل و یکمین جشن انقلاب اساتمی در یزد

, 400ستاد دانش آموزی پای کار چهلل و یکمین جشن انقلاب اساتمی در یزد, 400ستاد دانش آموزی پای کار چهلل و یکمین جشن انقلاب اساتمی در یزد,

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی قشر دانش آموزی  با مبانی و اهداف و ارزش های انقلاب هزار و 400 ستاد دانش‌آموزی برای بزرگداشت این ایام  تشکیل شده است.

,

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: 6 هزار برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی و تبیینی در دهه فجر امسال به صورت مردمی با همکاری تشکل‌ها و همیاری و مشارکت فعال جوانان انقلابی برگزار خواهد شد.

,

تفسیر قرآن؛ سرآغاز برنامه های دهه فجر در یزد

, تفسیر قرآن؛ سرآغاز برنامه های دهه فجر در یزد, تفسیر قرآن؛ سرآغاز برنامه های دهه فجر در یزد,

زارع با بیان این که دهه فجر، دهه بازخوانی دوباره ارزش‌های نظام و تحکیم  ارتباط‌های بین نسلی است افزود: این موضوع باید از طریق برنامه‌های مختلف و با کیفیت لازم به مردم و به ویژه به نسل جوان معرفی شود.

,

وی اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت دهه فجر شنبه 12 بهمن ماه از محفل تفسیر قرآن کریم آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان شروع می شود و بعد از آن مراسم نمادین استقبال از امام (ره) در فرودگاه یزد برگزار خواهد شد.

,

زارع با اشاره به برنامه مختلف گرامیداشت دهه فجر گفت: رژه موتورسواران،  نواختن زنگ انقلاب در هزار و 400 مدرسه استان، دعا و نیایش در آتشکده زرتشتیان، گردهم‌آیی طلاب و روحانیون، محفل انس با قرآن، همایش مهدویت و انقلاب و .... از جمله برنامه های است که در این ایام برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه