اخبار داغ

شیراز دوباره لرزید/ زلزله خسارت جانی نداشت

شیراز دوباره لرزید/ زلزله خسارت جانی نداشت
قدرت زلزله ای که ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه شیراز را لرزاند ۵.۱ ریشتر و کانون آن خانه زنیان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دقایقی پیش دوباره زلزله اکثر نقاط شیراز را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قدرت زلزله ای که ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه شیراز را لرزاند ۵.۱ ریشتر و کانون آن خانه زنیان بوده است.

,

این زلزله مقارن ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه و قدرت آن ۵.۱ ریشتر بوده است.

,

زلزله مذکور در عمق پنج کیلومتری زمین رخ داد.

,

حوالی ساعت ۱۷ روز دوشنبه نیز زلزله‌ای با قدرت ۵.۴ ریشتر خانه زنیان را لرزانده بود که باعث ترک خوردگی خانه‌ها و شکستگی شیشه‌ها شده بود.

,

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس با تایید این خبر گفت: پس از اعلام این خبر بالافاصله تیم های ارزیاب اورژانس به محل وقوع زلزله اعزام شدند. حسن همتی اظهار داشت:  این منطقه امروز برای دومین مرتبه لرزید. قدرت زمین لرزه قبلی 3.1 ریشتر بود. 

,

در همین رابطه مدیر جمعیت هلال احمر فارس در گفت‌ و گویی اظهار داشت: 8 تیم‌ ارزیاب و واکنش هلال احمر از روز گذشته در منطقه خان زنیان حضور دارند و مشغول خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده هستند.

,

حسین درویشی افزود: بیمارستان های شیراز در آماده باش کامل هستند.

,

 

,

زلزله ساعت پیش «خانه زنیان» خسارت جانی نداشته است

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس با اعلام اینکه در وقوع زمین لرزه ساعت پیش هیچ خسارت جانی و مالی گزارش نشده است گفت: با اعزام 8 تیم واکنش سریع در منطقه خانه زنیان، تمام نیروهای جمعیت هلال احمر استان درحالت آماده باش قرار گرفته اند.

حسین درویشی در گفت وگویی اظهارداشت: به دلیل وجود پس‌لرزه‌ها، نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز گذشته در محل مستقر بودند و به صورت آماده‌باش کامل درآمده‌اند با وقوع زمین‌لرزه با شدت بیشتر، در منطقه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۸ تیم واکنش سریع این جمعیت در این منطقه حضور دارند، افزود:ازهم استانی‌ها به ویژه شهروندان شیرازی درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی از نشستن یا ایستادن درمکان‌هایی که امکان ریزش آوار وجود دارد خودداری کنند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: سامانه مرکز پاسخگو 112 جمعیت هلال احمر آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود وهم استانی‌ها می‌توانند حتی در صورت نداشتن آنتن با شماره تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

, زلزله ساعت پیش «خانه زنیان» خسارت جانی نداشته است, زلزله ساعت پیش «خانه زنیان» خسارت جانی نداشته است,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

شهروندان به شایعات درباره زلزله توجه نکنند

مدیر کل بحران استانداری فارس گفت: پس از زلزله امشب در خانه زنیان، شایعه سازان در گروه های اجتماعی به درج خبرهای غیرواقعی پرداختند و آرامش برخی شهروندان را برهم ریختند.

رحیم آزادی در گفت و گویی اظهار داشت: شهروندان به شایعه ها توجه نکنند،چرا که به هیچ عنوان زلزله قابل پیش بینی نیست و هیچ دستگاه دولتی به شهروندان چنین توصیه ای نداشته است.

وی ادامه داد: بازدیدها از منطقه زلزله زده خانه زنیان حاکی از آن است که این پس لرزه هیچ گونه خسارت جانی و مالی بر جای نداشته است.

گفتنی است این منطقه امروز برای دومین مرتبه لرزید. قدرت زمین لرزه قبلی 5.4 ریشتر بوده است. این زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

, شهروندان به شایعات درباره زلزله توجه نکنند, شهروندان به شایعات درباره زلزله توجه نکنند,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه