اخبار داغ

استاندار قزوین:

۷۴۸ پروژه در استان قزوین دهه‌ مبارک فجر افتتاح می‌شود/ اشتغال‌زایی برای بیش از ۳هزارنفر در کشور

۷۴۸ پروژه در استان قزوین دهه‌ مبارک فجر افتتاح می‌شود/ اشتغال‌زایی برای بیش از ۳هزارنفر در کشور
استاندار قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر حدود ۷۴۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف افتتاح می‌شود و برای بیش از سه هزار نفر اشتغالزایی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که عصر امروز به مناسبت دهه فجر در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با تمام مسائل و مشکلات و تهدیداتی که جمهوری اسلامی با آن مواجه است با لطف خداوند توانسته‌ایم به نقطه اوج کشور برسیم و درواقع چالش‌ها و سختی‌های موجود توسعه پایدار و آینده بهتر را رقم می‌زند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح قزوین, ؛,

وی ادامه داد: در هشت سال ابتدایی انقلاب درگیر جنگ و پس از آن با بازسازی مواجه بودیم و عملا از اوایل دهه هشتاد قدم‌هایی را برای رشد اقتصادی برداشت و اتفاقات خوبی در راستای توسعه پایدار و حوزه زیربنایی کشور رقم خورد و شاهد رشد چشمگیر در زمینه‌های اقتصادی شدیم.

,

استاندار قزوین ابراز کرد: امسال با تمام تنگناهایی که دولت با آن مواجه بود فعالیت‌های خوبی در زمینه عمرانی در استان و کشور رخ داد و این اتفاق و تکیه بر ظرفیت داخلی در شرایط تحریم قابل توجه است. 

,

وی اذعان کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال 748 طرح در امور مختلف افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار این طرح‌ها 9 هزار و 685 میلیارد ریال است.

,

اشتغال‌زایی شرکت طارم مس برای هزار نفر

, اشتغال‌زایی شرکت طارم مس برای هزار نفر,

این مقام مسئول ادامه داد: از کل مجموع اعتبارات در دهه مبارک فجر سه هزار و 60 میلیارد ریال در حوزه زیربنایی و عمرانی، پنج هزار و 642 میلیارد ریال در حوزه اقتصادی و 983 میلیارد ریال در حوزه فرهنگی اجتماعی بوده و اجرای طرح‌ها سه هزار و 236 شغل ایجاد می‌کند.

,

وی عنوان کرد: 11 طرح صنعتی، 425 واحد مسکن مهر، گازرسانی به 100 نقطه، ساختمان مرکزی شرکت گاز استان، نیروگاه خورشیدی، 634 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن، پروژه‌های آبیاری با مساحت دو هکتار و پست برق معلم کلایه از جمله این طرح‌ها هستند.

,

استاندار قزوین اعلام کرد: از کل مجموعه پروژه‌های دهه مبارک فجر، 311 پروژه در بخش دولتی، 342 پروژه در بخش خصوصی و 98 مورد نیز بصورت مشارکتی افتتاح می‌شود.

,

جمالی پور در پایان گفت: شرکت مس طارم بیش از هزار مورد اشتغال ایجاد می‌کند و برای سکونت کارگران نیز مجوز ساخت 400 واحد مسکونی در آن مکان صادر شده است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه