اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

خطای محاسباتی آمریکا در ارزیابی قدرت جبهه مقاومت/ ترامپ در شرف شکست انتخاباتی

خطای محاسباتی آمریکا در ارزیابی قدرت جبهه مقاومت/ ترامپ در شرف شکست انتخاباتی
یک کارشناس مسائل سیاسی، گفت: نمایش جنازه یا حتی مصدوم از تلفات انسانی، موجب رسوایی بیشتر ترامپ در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ شده که باعث سوختن آراء انتخابای او‌ خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ جواد بیژنی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار هرمز، با اشاره به پنهان کاری مقامات آمریکا در خصوص خسارات حمله موشکی به پایگاه عین السد، اظهار کرد: سیلی موشکی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا در ۷۵ سال اخیر در جهان بی سابقه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی افزود: آمریکایی ها از همان لحضات اولیه حمله، اجازه درز اطلاعات از میزان واقعی خسارات انسانی و تجهیزاتی را نداده که این نشان از حجم بالای این خسارت ها است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی به علت یابی این پنهان کاری پرداخت و گفت: آمریکا در صورت اعتراف به حجم بالای خسارت ها، می بایست به آن ها پاسخ می دادکه از چنین توانی عاجز بود.

,

بیژنی، ادامه داد: سکوت آمریکا در این حمله، اعتبار ابر قدرتی ایالات متحده را عملا پیش چشم جهانیان نابود کرد.

,

وی با اشاره به خطای محاسباتی آمریکا در ارزیابی قدرت و واکنش جبهه مقاومت، اظهار کرد: اتاق های فکر آمریکا با تصور اشتباه در خصوص ترور فرماندهان ارشد ایران، به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و برداشتن قدم های سریع برای نابودی کامل آن بودند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آشکار شدن میزان بالای خسارات افول قدرت محاسباتی آمریکا را عیان کرد که آینده را برای رئیس جمهوری ترامپ نا امن می کند.

,

بیژنی با بیان اینکه مهمترین حجم انسانی ارتش آمریکا، نیرو های شرکتی و مزدور هستند، یادآور شد: نیرویی که برای جنگیدن برای وطن خود پول می گیرد مزدور است و نمی توان روی آن حسابی باز کرد.

,

وی ادامه داد:آمریکا تا کنون زیر سایه ابر قدرت ها با بهره گیری از قدرت رسانه ای، تصویری شکست ناپذیر از خود در اذهان عمومی ساخته که سرباز بودن را شغلی امن برای شهروندان خود توصیف کرده است.

,

این کارشناس سیاسی افزود: اکر این سربازان پولی و شرکتی احساس نا امنی کنند، دیگر حتی دلار هم‌نمی تواند آمریکایی ها را به یک کارزار نبرد جدی، نجات دهد.

,

بیژنی با اشاره به شکست انتخاباتی پیش از موعد ترامپ، خاطر نشان کرد: نمایش جنازه یا حتی مصدوم از تلفات انسانی، موجب رسوایی بیشتر ترامپ در آستانه انتخابات ۲۰۲۰ شده که باعث سوختن آراء انتخابای او‌ خواهد شد.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه