اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

تشکیل 5367 پرونده تعزیراتی در استان زنجان

تشکیل 5367 پرونده تعزیراتی در استان زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل 5هزار و 367 پرونده تعزیراتی در استان زنجان گفت: این پرونده‌ها با افزایش نظارتها تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر افزایش نظارتها تا پایان فروردین ماه سال آینده اظهار کرد: نیروهای نظارتهای به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات تشکیل پرونده شده و برابر قانون برخورد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به میزان پرونده‌های تشکیل شده در 10 ماهه نخست امسال افزود: امسال تعداد 5 هزار و 367 پرونده به شعب این اداره کل تعزیرات وارد و در این مدت تعداد 5 هزار و 451 پرونده مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به افزایش 30 درصدی ورودی پرونده‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: بر اساس احکام صادره، متخلفان به پرداخت جزای نقدی بالغ بر 389 میلیارد ریال محکوم شدند.

,

وی با بیان اینکه میزان جریمه متخلفان نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است عنوان کرد: میزان جرائم متخلفات نیز 55 درصد افزایش یافته است.

,

ممیزی از اجرای طرح نظارتی نوروز 98 در ایام پایانی سال برای مقابله با متخلفان اقتصادی خبرداد و تصریح کرد: این طرح هر روز توسط ناظران در سطح استان انجام و از شهروندان نیزانتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایت و گزارشات خود را از طریق شماره تلفن 124 اعلام کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: صورت مشاهده هرگونه تخلف برای متخلف یا متخلفین پرونده تعزیراتی تشکیل و بدون هیچ اغماضی با آنها برخورد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه