اخبار داغ

مردم نهاوند در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عزاداری کردند

مردم نهاوند در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عزاداری کردند
مردم نهاوند در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حرکت دسته‌های عزاداری در سطح شهر عزاداری کردند و یاد دردانه رسول‌الله را گرامی داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مردم مؤمن و ولایتمدار نهاوند هم‌زمان با سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در فراغ دخت نبی اکرم اشک ماتم ریختند و عزاداری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

دسته‌های عزاداری از مقابل مسجد جوانان این شهرستان بانوای مداحان سینه‌زنی کردند و به سمت مصلا این شهرستان حرکت کردند.

,

, ,

برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر عبور عزاداران و برافراشتن بیرق‌های عزاداری در طول مسیر نشان از عشق و ارادت مردم مؤمن نهاوند به خاندان عصمت و طهارت دارد.

,

در مناطق مختلف شهرستان نهاوند نیز مراسم عزاداری در بخش‌ها، روستاها، تکایا، مساجد، حسینیه‌ها و زینبیه ها برپا است و سفره‌های نذری و مراسم روضه‌خوانی به یاد حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

,

, ,

در امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه نهاوند نیز مراسم عزاداری و یادواره‌هایشهدا نیز در چندین منطقه نهاوند به مناسبت امروز برگزار می‌شود.

, شهدا نیز در چندین منطقه نهاوند به مناسبت امروز برگزار می‌شود.,

در مراسم عزاداری و سینه زنی حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند در گفت: حضرت فاطمه الگویی تمام‌عیار از ایثار و ازخودگذشتگی و دارای همه خصوصیات اخلاقی است.

,

, ,

وی اظهار داشت: حضرت زهرا خودشان شهید، پدرشان شهید، همسر و فرزندانشان شهید شدند که نشان‌دهنده عظمت شخصیت این بزرگ بانوی جهان اسلام است.

,

امام‌جمعه نهاوند با ابیان اینکه امروز باید همه از حضرت زهرا الگو بگیریم، افزود: زندگی حضرت صدیقه طاهره سراسر درس و پیام برای همه ما است و ولایتمداری ایشان و تربیت فرزندانی صالح و باعظمت ازجمله نکات ارزشمند زندگی ایشان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه