اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه قدس:

خون شهید سلیمانی باعث قوی تر شدن جبهه مقاومت شد

خون شهید سلیمانی باعث قوی تر شدن جبهه مقاومت شد
معاون سیاسی سپاه قدس گفت : سفر سردار سلیمانی یک سفر محرمانه نبود و آمریکایی ها ایشان را بزدلانه ترور کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز احمد کریمخانی امروز در مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شهرستان صحنه اشاره ای به ویژگی های بارز سردار سلیمانی داشت و عنوان کرد: شهید سپهبد سلیمانی یک فرد بسیار مردم دار بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی ادامه داد: قبل از سفر سردار سلیمانی به ایشان گفته بودند که تمام سرویس های اطلاعاتی دشمن روی شما توجه کرده اند ولی ایشان گفت که من آماده ام و این سفر را لغو نمیکنم.

,

معاون سیاسی سپاه قدس خاطر نشان کرد: سفر سردار سلیمانی یک سفر محرمانه نبود و آمریکایی ها ایشان را بزدلانه ترور کردند.

,

وی گفت: دشمنان میخواستند سردار سلیمانی را در داخل کشور ترور کنند ولی موفق نشدند بخاطر همین ایشان را در خارج کشور به شهادت رساندند.

,

معاون سیاسی سپاه قدس بیان کرد: در طول تاریخ جنایتکار کار تر از داعش نداشته ایم.

,

وی با بیان اینکه آمریکا با ایجاد داعش به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود از جمله ایجاد امنیت برای داعش بود تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی سد محکمی در برابر نقشه های آمریکایی ها بود به این دلیل ایشان رو ترور کرد.

,

کریمخانی با بیان اینکه با خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت قوی تر شد بیان کرد: در عملیات ضد آمریکایی عین الاسد طبق برآوردی که شده حداقل ۱۲۰ نیروی نظامی آمریکای کشته شده است،  آماری که روز های اول آمریکایی ها منکر آن بودند ولی الان دارند آمار های ما را کم کم تایید می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه عملیات موشکی علیه عین الاسد سیلی محکم بود گفت: انتقام سخت زمانی رخ می دهد که آمریکایی ها از منطقه خارج شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه