اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

آمریکا با "معامله قرن" دنبال تأمین امنیت پایدار برای اسرائیل است

آمریکا با "معامله قرن" دنبال تأمین امنیت پایدار برای اسرائیل است
سیدرضا صدرالحسینی گفت: ایالات متحده در شرایط فعلی به دنبال آن است تا تمام تلاش و سعی خود را علیه آرمان ۷۰ ساله فلسطین به کار ببندد و از این منظر اسرائیل و آمریکا به دنبال کلید زدن فاز جدید آوارگی در فلسطین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا صدرالحسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، پیرامون تحرکات دوباره پیرمون مسئله معامله قرن، گفت: در طول بیش از 70 سالی که از تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی می‌گذرد، آمریکا و متحدانش اقدامات زیادی برای تأمین امنیت این رژیم جنایتکار انجام داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی افزود: همه تلاش‌های ترامپ برای این است که قدس شریف به طور یکپارچه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار بگیرد و آنجا را به عنوان پایتخت معرفی کنند؛ ایالات متحده به فراموشی سپردن پرونده فلسطین را در دستور کار قرار داده تا بتواند از این طریق امنیت پایدار را برای رژیم صهیونیستی به ارمغان بیاورد.
,
 
,
کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار داشت: اتحادیه اروپا نیز همواره از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی حمایت کرده و تلاش زیادی داشته تا آرمان فلسطین فراموش شود و قدس شریف در اختیار رژیم صهیونیستی قرار بگیرد.
,
 
,
صدرالحسینی با بیان اینکه طرح جنایتکارانه معامله قرن در راستای بی‌وطن کردن فلسطینی‌ها و برای امنیت بیشتر رژیم صهیونیستی است، عنوان کرد: طرح معامله قرن عملاً توسط ایالات متحده طرح‌ریزی و مطرح شده است و از این جهت امریکا به صورت تمام‌قد پشت رژیم غاصب اسرائیل ایستاده است، در این مسیر آن‌ها با اعمال فشار بر اعراب منطقه سعی دارند تا پیوند اعراب و رژیم صهیونیستی را تعمیق ببخشند.
,
 
,
وی اضافه کرد: این اقدام ترامپ اولین اقدام آمریکا به نفع اسرائیل نسیت و آخرین آن هم نخواهد بود اما نکته قابل توجه این است که تمام اقشار و گروه‌های مقاومت و حتی جنبش‌های مقاومت فلسطین با این طرح مخالف هستند.
,
 
,
تحیلگر مسائل بین‌الملل بیان کرد: ایالات متحده در شرایط فعلی به دنبال آن است تا تمام تلاش و سعی خود را علیه آرمان ۷۰ ساله فلسطین به کار ببندد و از این منظر اسرائیل و آمریکا به دنبال کلید زدن فاز جدید آوارگی در فلسطین هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه