اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سیرجان:

ایرانی باغیرت هرگز زیر بار ذلت مذاکره با آمریکا نخواهند رفت

ایرانی باغیرت هرگز زیر بار ذلت مذاکره با آمریکا نخواهند رفت
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن شهرستان سیرجان گفت: ایرانی باغیرت، فهمیده و باهویت هرگز پس از ترور عزیزان جهان اسلام و مدافعان مستضعفین همچون حاج قاسم سلیمانی هرگز زیر بار ذلت مذاکره با آمریکا و برجام بی اصل و نسب نخواهند رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن شهرستان سیرجان درگفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ در خصوص اظهارات اخیر بعضی سیاستمداران ایرانی در باره مذاکره با آمریکا اظهارکرد: پس از شهادت سردار سلیمانی ده‌ها میلیون نفر در ایران و ده‌ها میلیون دیگر در مجموعه شهرهای مختلف جهان اسلام در شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشستند و بدون استثنا ضرورت انتقام از آمریکا را فریاد زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, ؛,


حجت السلام محمدی افزود: ایرانی باغیرت و فهمیده و باهویت هرگز پس از ترور عزیزان جهان اسلام و مدافعان مستضعفین همچون حاج قاسم سلیمانی هرگز زیر بار ذلت مذاکره با آمریکا و برجام بی اصل و نسب نخواهند رفت.

,
,


وی گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در دشمنی خود با ملت ایران و این نظام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، من نمی دانم آمریکا چه نفعی برای ما داشته که بعضی ها کشته و مرده دوستی با او هستند.

,
,

حجت الاسلام محمدی اذعان کرد: ترامپ این دلقک بین المللی با صراحت اعلام کرد که شخصاً دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده است، هنوز به چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نرسیدیم که آقایان دم از مذاکره با قاتل سردار سلیمانی می زنند.

,


نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن شهرستان سیرجان ادامه داد: آقایانی که برای دوستی با آمریکا می میرند فقط یک مورد را بیاورند که خیری از آمریکای جنایتکار به این ملت و این نظام رسیده باشد، آمریکای جنایتکار، هرگز اهل عمل به هیچ عهدنامه بین المللی نیست.

,
,


حجت السلام محمدی در پایان گفت: به ترامپ قمار باز پیشنهاد می دهم که اگر برای دولت خود همکار همتایی می خواهد بعضی از آقایان در کشور ما هستند که ظرافت خوبی برای کار در دولت آمریکا را دارند این افراد ارزانی شما باشند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه