اخبار داغ

مدیرعامل شرکت ملی گاز همدان خبر داد؛

اعمال محدودیت مصرف گاز در نیروگاه شهید مفتح/ اجازه مصرف روزانه ۱۰۰ هزار مترمکعب

اعمال محدودیت مصرف گاز در نیروگاه شهید مفتح/ اجازه مصرف روزانه ۱۰۰ هزار مترمکعب
مدیرعامل شرکت ملی گاز استان همدان از اعمال محدودیت صفر مصرف گاز در نیروگاه شهید مفتح همدان خبر داد و گفت: بخش اداری و پرسنلی نیروگاه مفتح همدان اجازه مصرف روزانه ۱۰۰ هزار مترمکعب گاز را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با توجه به برودت هوا در استانهای غربی و افزایش میزان مصرف گاز در یک ماه گذشته، گاز نیروگاه شهید مفتح همدان که به عنوان یک واحد صنعتی بزرگ بیشترین مصرف گاز را در استان همدان دارد محدود شده و قرار بر این شد تا اطلاع ثانوی این نیروگاه از سوخت جایگزین مازوت استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برای اطلاع از این اعمال محدودیت عبدالله فیاض مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: اعمال محدودیت مصرف نیروگاه  فقط براساس دستور دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران انجام می‌شود.

,

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۷۴ درصد کاهش مصرف داشته است.

,

فیاض ادامه داد: مصرف نیروگاه شهید مفتح همدان طی دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

,

فیاض با بیان اینکه براساس اطلاعیه مدیریت بحران استانداری همدان از چند روز گذشته محدودیت مصرف صفر در نیروگاه شهید مفتح اعمال شده است، خاطرنشان کرد: برای همکاری با نیروگاه روزانه اجازه مصرف ۱۰۰ هزار مترمکعب گاز برای مصرف در بخش اداری و پرسنلی نیروگاه مفتح داده شده است.

,

وی اضافه کرد: البته طی روزهای گذشته مصرف گاز در بخش اداری و پرسنلی این نیروگاه نیز بیشتر بوده است.

,

بیشترین مصرف انرژی همدان در بخش خانگی است

, بیشترین مصرف انرژی همدان در بخش خانگی است, بیشترین مصرف انرژی همدان در بخش خانگی است,

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بیشترین مصرف انرژی را در بخش خانگی عنوان کرد و گفت: متاسفانه مصرف گاز خانگی در دی‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

,

فیاض در خصوص رعایت مصرف بهینه از سوی مشترکین بیان کرد: مشترکین شرکت گاز وسایل گرمایشی را روی دمای ۵۰ تا ۶۰ درجه تنظیم کنند و دمای محیط را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد قرار دهند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان نیز در این زمینه اظهار کرد: در صورت افت فشار گاز شرکت های بزرگ و پر مصرف توسط مدیریت بحران محدود و یا در صورت اضطرار قطع می شود.

,

علیمردان طالبی افزود: هم‌اکنون گاز مصرفی نیروگاه  شهید مفتح محدود شده است تا مشکل افت فشار گاز در استان‌های غربی کشور برطرف شود.

,

در پایان با توجه به پایداری جبهه هوای سرد در استان همدان باید تعامل و همکاری آحاد مختلف مردم، ادارات و ارگان‌های دولتی در مصرف بهینه انرژی بیشتر از گذشته باشد تا خدای نکرده با بحران و افت انرژی در روزهای آتی مواجه نشویم.

,

البته فرهنگ صرفه‌جویی انرژی باید از مکان‌های عمومی آغاز شود تا این فرهنگ در خانواده‌های ما نیز بیش از پیش رخنه کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه