اخبار داغ

دبیر جشنواره ادبی هنری رویش یزد خبر داد

ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رویش در یزد

ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رویش در یزد
محمد علی سالاری از ارسال هزار و 11 اثر به جشنواره رویش تاکنون خبر داد و گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره تا امروز تمدید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد علی سالاری در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا؛ با بیان این مطلب که ماموریت بسیج دانشجویی در سه حوزه تعریف شده است گفت: اولین حوزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست که  درهمین راستا ازسال 1393 ستاد گنگره شهدای دانشگاه های استان به ریاست رئیس دانشگاه یزدتشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

 مدیر فرهنگی  ناحیه بسیج دانشجویی یزد از برگزاری 30 یادواره شهدا در سال جاری در دانشگاه های استان خبر داد و گفت: پنجمین کنگره شهدای دانشجوی استان نیز روز 27 بهمن ماه در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به وجود 135 شهید دانشجوی استان اظهار داشت: تاکنون به همت دانشجویان استان موفق شدیم اطلاعات 112 شهید را از زندگی نامه تا وصایای شهدا را بر روی سایت شهدای دانشجو که توسط جمعی از دانشجویان استان طراحی وراه اندازی شده است بارگزاری کنیم.

,

دبیر جشنواره دانشجویی رویش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طراحی جایزه شهید سلیمانی برای جشنواره رویش اظهار داشت: به دلیل شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای این جشنواره جایزه ویژه شهید سلیمانی طراحی و این جایزه در نهایت به بهترین اثر اهدا می شود البته دانشجویان می توانند آثارهنری خود را با موضوع این شهید والامقام  تا 10 بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

,

وی از ارسال هزار و 11 اثر به جشنواره رویش تاکنون خبر داد و گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره 30 دی ماه بود که این مهلت تا امروز یعنی 10 بهمن ماه تمدید شده است.

,

سالاری زمان اختتامیه جشنواره رویش را 5 اسفند ماه اعلام کرد و ابراز داشت: از 27 بهمن ماه همزمان با برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان تا 5 اسفندماه زمان برگزاری اختتامیه جشنواره رویش آثار دانشجویان به نمایش گذاشته شده و داوری خواهد شد و در نهایت آثار برگزیده به جشنواره کشوری راه خواهد یافت.

,

مدیر فرهنگی  ناحیه بسیج دانشجویی یزد هدف از برگزاری جشنواره رویش را ترغیب دانشجویان به  انجام فعالیت های فرهنگی دانست و گفت: تمامی آثار در این جشنواره دانشجویی بوده و از سطح مبتدی تا حرفه ای شرکت داده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه