اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

معامله قرن یک خیال خام بوده و عملی نمی‌شود

معامله قرن یک خیال خام بوده و عملی نمی‌شود
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: معامله قرن از جمله اهداف شوم دشمن است اگرچه این خیال خام بوده و این نقشه عملی نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به ضروت اصل تقوا در انجام امورات اظهار داشت: شایسته است عمل کم و قلیل انسان نشأت گرفته از اخلاص و تقوا باشد، چراکه تقوا موجب برکت در کار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: اگرعملی رنگ اخلاص و الهی نداشت ارزشی ندارد و ارزش کار مخلصانه و سرشار از تقوا هم به درگاه الهی بیشترو این عمل پذیرفته است.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به ابراز ارادت مردم استان به اهل بیت(ع) در ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام عنوان کرد: در این ۲۰ روز شاهد شور، شعور و محبت مردم متدین استان به اهل بیت عصمت و طهارت بودیم؛ درمجالس نوجوانان، جوانان، میان سالان و عموم مردم شرکت کردیم و از تمامی مبلغین، فرزانگان و مدیحه سرایان در مساجد، تکایا که به صحنه آمدند و مراسم عزای فاطمی را برپا کردند تشکر می کنیم.

,

وی بیان کرد: ما خدمتگزاران باید حضور جوانان در صحنه های این چنینی را یک فرصت دانسته و هرچه بیشتر زمینه را برای حضور این عزیزان فراهم کنیم و در پایان به گونه ای عمل نشود که جوانان آزرده خاطر شوند.

,

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: در خدمتگزاری به جوانان که پای انقلاب هستند کوتاهی نشود، نگاه ما به جوان نگاه یک جوان مومن، انقلابی، پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه است و باید این انرژی، قدرت و نشاط را به تجربه و تعهد مسئولین گره بزنیم .

,

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل اخلاق مداری و معنویت گرایی در بیان مطالبات ضروری است؛ گاهی ما می توانیم مطالبه ای را به گونه ای طلب کنیم که در آن بد اخلاقی باشد و یا این که اخلاق درآن نهفته باشد و اکثر جوانان ما در بیان مطالباتشان اخلاق را رعایت می کنند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی هدیه ای است الهی که در سایه مجاهدت های خستگی ناپذیر شما مردم و امام راحل ارزانی شد و بایستی مانند مردمک چشم از آن مراقبت کنیم .

,

وی مجلس را عصاره فضائل ملت دانست و اظهار داشت: بایستی با فضیلت ترین انسان ها در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند و وظیفه ناظرین و مجریان رعایت حق الناس است چراکه این مسئله واجب بوده و عدم رعایت آن ظلم است، ظلم هم با توبه کردن درست نمی شود بلکه باید جبران شود.

,

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به تأثیرگذاری هر انتخابی در سرنوشت مردم امروز و نسل های بعدی در سیاست داخلی و سیاست خارجی افزود: افرادی که صلاحیت ندارند و با تبلیغات دروغ، بد زبانی کردن، شایعه پراکنی، استفاده از بیت المال و رعایت نکردن اخلاق انتخاباتی مردم را فریب می دهند این ظلم است و حق الناس امری گسترده است.

,

وی با اشاره به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت معامله قرن عنوان کرد: معامله قرن به این معناست که فلسطین اشغالی در اختیار اسرائیل قرار بگیرد و پایتختی دیگر در سرزمینی دیگر برای فلسطینیان در نظر گرفته شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: راضی نگهداشتن لابی یهودی برای رئیس جمهور شدن، ایجاد اختلاف بین فلسطینی ها و قرار گرفتن کامل بیت المقدس در اختیار صهیونیست ها از جمله اهداف معامله شوم قرن است اگرچه این خیال خام بوده و نقشه عملی نمی شود.

,

وی با بیان اینکه برجام برای ما کافی بود و امید به مذاکره امری است که راه به جایی نمی برد گفت: علم این نظام به دست رهبری است و ما پشت سر ایشان حرکت می کنیم و مطیع اوامرش هستیم، این حرف ها در اراده مصمم و جدی امت شهید پرور اثر نخواهد داشت و ما وحدت خود را حفظ خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه