اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته استان همدان مطرح شد؛

معامله قرن و مذاکره با آمریکا محکوم است/هدف حمله به شورای نگهبان، تفرقه بین مردم

معامله قرن و مذاکره با آمریکا محکوم است/هدف حمله به شورای نگهبان، تفرقه بین مردم
امامان جمعه استان همدان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت دهه فجر، طرح معامله قرن آمریکایی ها و صهیونیست ها را محکوم کردند و به مصاحبه ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان با یک رسانه غربی در خصوص مذاکره با آمریکا واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی به بیان خطبه 29 نهج  البلاغه  پرداخت و گفت: در این خطبه به عوامل سقوط یک جامعه  اشاره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: حضرت در خطبه 29 نهج البلاغه سه مورد را به عنوان تضعیف کننده جامعه اسلامی مطرح می کند که مورد اول را خواسته های پراکنده و وحدت نداشتن در جامعه عنوان کردند.

,

امام جمعه همدان ادامه داد: کسانی که دغدغه حکومت اسلامی  دارند گاهی در بعضی فضاها احساس وظیفه بیشتری می کنند به عنوان مثال هر کسی ممکن است وارد فضای انتخاب شود با وجود اینکه می داند بهتر از آن هست و خواسته ها و اختلاف سلایق زیادی باعث تضعیف جامعه می شود.

,

وی مورد دوم را سخنان بی پایه و بدون دلیل دانست و گفت: مسئولین باید حداقل یکبار ترجمه نهج البلاغه را بخوانند تا سخنان بی پایه نزنند، به عنوان مثال امروز برخی از مسئولان در مورد شورای نگهبان ادعایی دارند که این سخنان دشمن را شاد می کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان مورد سوم را رفتارهای سستی که باعث امیدواری دشمن است عنوان و افزود: اگر یک مسئول در کشور ما رفتار و سخن سستی را مطرح کرد که دشمن امیدوار شد این باعث تضعیف جامعه اسلامی می شود.

,

وی با بیان اینکه حق با مقاومت و جدیت درک می شود گفت: اگر می خواهید حقتان را بگیرید باید قاطعانه وارد شوید و مردم شاه را فقط با قاطعیت ساقط کردند.

,

شعبانی تاکید کرد: رفتار سست برخی از مسئولین مخصوصا در موضع  گیری سیاست خارجی باعث تضعیف جامعه اسلامی می شود که امیدواریم مسئولین در این زمینه ها توجه بیشتری کنند.

,

خلاصه طرح معامله قرن یهودی سازی خالص فلسطین است

, خلاصه طرح معامله قرن یهودی سازی خالص فلسطین است,

وی در ادامه به بیان طرح معامله قرن پرداخت و گفت: این طرح هر چند به عنوان  طرح صلح و سازش است اما خلاصه و جانمایه این طرح یهودی سازی خالص فلسطین است.

,

امام جمعه همدان ادامه داد: یعنی این طرح بنا دارد که کرانه باختری را ملحق به سرزمین های اشغالی کند و سرزمین های فلسطینی که مربوط به فلسطین است تبدیل به یک کشور یهودی خالص بشود سپس وعده ای داده اند که  شما هم در آینده یک کشور مستقل خواهید داشت!

,

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هم می دانند که این طرح، یک طرح شکست خورده هست  افزود: این طرح از همین ابتدا یک وحدتی را بین نیروهای فلسطینی ایجاد کرده است.

,

شعبانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد  دید و این یک فضل الهی است افزود:  طرح معامله قرن نمی تواند مانع از بین رفتن اسرائیل شود.

,

انتقام سخت یک فرایندمستمر است

, انتقام سخت یک فرایندمستمر است,

وی در ادامه به بیان اتفاقات اخیر در منطقه علی الحضوص راهپیمایی مردم عراق پرداخت و گفت: همه اینها یک جمله هست که انتقام سخت یک فرایندمستمر است و امیدواریم همچنان که شاه را از منطقه خارج کردیم آمریکا هم از منطقه بیرون کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین با اشاره به فرارسیدن 12 بهمن بر لزوم آشنایی نسل سوم و چهارم با واقعیت حکومت پهلوی تاکید کرد و گفت: این نسل باید به طور مستند با واقعیت های این حکومت آشنا شوند.

,

وی گفت: انقلاب یک حرکت جامعه هست و چه زخم ها بر بدن برخی نشست تا این انقلاب پیروز شد و مسئولان توجه کنند که این انقلاب محصول خون شهدا هست.

,

شعبانی در پایان ضمن تشکر از کمک مسئولین استانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستانی گفت: مشکلاتی شرکت غله دارد که امیدوار هستیم که مسئولین پیگیر حل مشکلات این شرکت هم باشند.

,

انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام دنیا را تکان داد

, انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام دنیا را تکان داد,

حجت الاسلام خلیل ربیعی در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه شهر قروه درگزین گفت: اگر وضعیت جهان را قبل از انقلاب منصفانه تحلیل کنیم، میبینیم که بشریت رو به تباه و ستم و سقوط بود.

,

امام جمعه قروه درگزین با بیان اینکه جهان در سیطره استکبار جهانی به سمت سقوط می رفت افزود: انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام بزرگوار و حضور مردم، دنیا را تکان داد و هوشیار کرد.

,

وی گرامیداشت دهه فجر را یک امر شایسته و لازم برشمرد و عنوان کرد: لازم است که این ایام برجسته شود، ولو با اقداماتی نظیر نصب یک پرچم یا برنامه های متنوع فرهنگی باید این ایام را گرامیداشت.

,

حجت الاسلام ربیعی تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب را وظیفه جامعه نخبگانی دانست و گفت: کسانی که اهل قلم و دارای تریبون هستند باید برای  نسل جوان و نوجوان  تفاوت های پیش از انقلاب و بعد از انقلاب را بیان کنند.

,

معامله قرن نهایت حماقت و کوری صهیونیست ها است

, معامله قرن نهایت حماقت و کوری صهیونیست ها است,

امام جمعه درگزین با اشاره به شباهت محتوای برخی رسانه های خارجی از موضوعات کشور با فضای مجازی تاکید کرد: فضای مجازی در دست دشمن قرارگرفته و آمریکا امیدوار است با قدرت رسانه افکار مردم بخصوص نسل جوان را مدیریت کند.

,

وی فلسطین را موجودیت اسلامی و برای مسلمانان دانست و عنوان کرد: با طرح معامله قرن نهایت حماقت و کوری را می توان در صهیونیست ها مشاهده کرد.

,

حجت الاسلام ربیعی معامله قرن را دارای ابعاد ظاهری و پنهانی دانست و اظهار کرد: اینها دو هدف ظاهری و اصلی دارند ،هدف ظاهری عادی سازی فرهنگ ارتباط با اسرائیل توسط برخی کشورهای منطقه است و هدف اصلی این شیطان عادی سازی تسلیم است.

,

وی طرح مذاکره با دشمن مذاکره با دشمن را مصداق عزت فروشی دانست و گفت: کسانی که با وجود این همه جرم و جنایت دشمن، بازهم از مذاکره دم می زنند، یا خیلی ساده هستند یا در پازل دشمن بازی می کنند.

,

آمریکا و جنایکاران بدانند که قدس فروشی نیست

, آمریکا و جنایکاران بدانند که قدس فروشی نیست,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر تقوای الهی و دوری از گناهان، محبوب ترین عبادت را در نزد خداوند، سکوت  زبان خواند و اظهار کرد: باید زبان را به گفتار خوب آراست و زبان را از حرف‌های بیهوده و زیاده‌گویی کنترل کرد.

,

امام جمعه اسدآباد افزود: برخی آدم‌های بی نام و نشان، به دنبال آن هستند که وحدت و برادری را بهم بریزند لذا مردم باید به گوش و هوشیار باشند.

,

حجت الاسلام حسینی مجد با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، بر حضور باشکوه مردم، مسئول و غیر مسئول در برنامه های این دهه تأکید کرد و گفت: ما همه باید انسجام و وحدت را در آستانه انتخابات و سالگرد پیروزی انقلاب حفظ کنیم.

,

مذاکره با آمریکا نباید مطرح شود

, مذاکره با آمریکا نباید مطرح شود,

وی با اشاره به مطرح کردن طرح معامله قرن، گفت: آمریکا و جنایکاران بدانند که قدس فروشی نیست و ما این طرح را محکوم می کنیم.

,

امام جمعه اسدآباد به مصاحبه آقای ظریف وزیر امور خارجه با خبرنگار آلمانی اشاره کرد و گفت: ما به این مصاحبه اعتراض داریم و نباید بعد از خون رنگین شهید سلیمانی مذاکره با آمریکا مطرح می شد و ترامپ خبیث به خود اجازه دهد ما را با یک توییت و کلمه مرسی تحقیر کند.

,

عزت، اقتدار و نصرت الهی نتیجه ایستادگی است

, عزت، اقتدار و نصرت الهی نتیجه ایستادگی است,

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهر تویسرکان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی این شهر با گرامیداشت ایام فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از آنجا که دهه مبارک فجر نشانگر و جلوه ای از نابودی طاغوت است، می طلب تا مراسم های این دهه، همچون جشن های نیمه شعبان به صورت خودجوش و مردمی در اوج برگزار شود.

,

وی در ادامه به ایستادگی ملت های آزادیخواه از جمله ایران اسلامی در برابر کفار و استکبار جهانی اشاره و اظهار کرد: عزتمندی، اقتدار و نصرت الهی نتیجه این ایستادگی است.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: همه جهان شاهد بودند که پس از شکار پهباد جاسوی آمریکا و نابودی پایگاه نظامی آن جنایتکاران در عین الاسد و عدم اعلام کشته ها، دشمن راه عقب نشینی را در پیش گرفت.

,

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: اینکه امریکای جنایتکار به خود جرأت ترور سردار شهید حاح قاسم سلیمانی را داد به دلیل توهم اغتشاش ساختگی در عراق، لبنان و ایران بود، چرا که آن خبیث های روزگار تصور می کردند اعتراض های بنزینی در ایران به معنای عدم حمایت مردم از نظام است.

,

برخی غرب زده ها حرف از مذاکره با قاتلان شهید سلیمانی می زنند

, برخی غرب زده ها حرف از مذاکره با قاتلان شهید سلیمانی می زنند,

وی ادامه داد: جوش و خروش مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و مراسم های یاد بود سیدالشهدای مقاومت در کشورهای منطقه، تمام نقشه ها و توهمات دشمنان را نقش بر آب کرد و سیلی محکمی بر آنان زد.

,

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: با این وجود و در اوضاع و شرایطی که امریکا از رویارویی با ملت ما در اضطراب و نگرانی است، برخی غرب زده ها حرف از مذاکره با قاتلان شهید سلیمانی می زنند.

,

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه این غرب زده ها فراموش کرده اند که امام خمینی(ره) فرمودند " اگر امریکا لا اله الا الله هم بگوید ما قبول نداریم چرا که فریب است"، تصریح کرد: به فرموده امام (ره) آمریکا دشمن درجه یک مردم محروم و مستضعفین جهان است، چرا که آن بزرگوار خوب می دانست که این گرگ صفتان برای سیطره برجهان از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند.

,

معامله قرن محصول مغزهای الکلی صهیونیست هاست و هیچگاه عملی نخواهد شد

, معامله قرن محصول مغزهای الکلی صهیونیست هاست و هیچگاه عملی نخواهد شد,

حجت الاسلام ابراهیم موسوی در خطبه‌های نماز جمعه بخش گل تپه با اشاره به دیدار رهبری با جوانان نخبه اظهار کرد: نماز جمعه یک عبادت بزرگ دسته جمعی است که خواندن آن موجب تلطیف روح و جان، پاک شدن دل از آلودگی های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب می شود.

,

وی خواندن نماز جمعه را رهایی بخش از آتش جهنم دانست و افزود: نماز جمعه باعث حرام شدن آتش جهنم و کشیده شدن قلم عفو بر جرائم اعمال گذشته می شود.

,

حجت لاسلام موسوی اضافه کرد: ثواب شرکت در نماز جمعه برا ی کسی که قادر به انجام حج نیست، برابر با حج است.

,

امام جمعه بخش گل تپه با اشاره به راهپیمایی مردم عراق در هفته گذشته گفت: این راهپیمایی جزء یوم االله های مهم بود که نباید فراموش شود که ان شاالله به زودی شاهد بیرون رفتن آمریکا از منطقه خواهیم بود.

,

وی در ادامه عنوان کرد: معامله قرن محصول مغزهای الکلی صهیونیست هاست و هیچگاه عملی نخواهد شد.

,

مصاحبه ظریف خاطر مردم را آزرده است

, مصاحبه ظریف خاطر مردم را آزرده است,

امام جمعه بخش گل تپه با اشاره مصاحبه وزیر امور خارجه در هفته پیش گفت: این مصاحبه به شدت خاطر مردم را آزرده است، این حرف ها نباید زده شود چرا که باعث گستاخی دشمن می شود.

,

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: حمله کردن به شورای نگهبان معنایی ندارد، شورای نگهبان هرکسی را رد کرده بامدرک بوده اگر کسی اعتراضی دارد مدرک ارائه دهد و تایید صلاحیت شود.

,

امام جمعه بخش گل تپه با بیان اینکه انتخابات پیش رو باید با بقیه انتخابات فرق کند و باید پرشورتر از سال های دیگر باشد، گفت: درست رای دهیم و درست انتخاب کنیم تا اگر در قیامت درباره این رای از ما پرسیده شد یک حجت شرعی داشته باشیم.

,

حمله به شورای نگهبان با هدف تفرقه بین مردم است

, حمله به شورای نگهبان با هدف تفرقه بین مردم است,

حجت الاسلام علی اکبر منصوری امام جمعه بخش شیرین سو در خصوص دلایل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: علت اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، عقیده پاک مردم، حضور مردم در صحنه جهت پیش برد فرامین امام عزیز و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری است.

,

وی با اشاره به عقاید انقلابی مردم افزود: مردم با عقیده پاک از انقلاب دفاع کردند و می کنند اما باید مسئولین هم عقیده خود را پاک و صاف کنند و با عقیده مردم بازی نکنند.

,

امام جمعه شیرین سو با اشاره به لزوم اتحاد و دوری از تفرقه بین مسئولین بیان داشت: مسئولین محترم باید از ایجاد تفرقه و سخنان تفرقه آمیز در جامعه دوری کنند.

,

سخنان برخی از مسئولین بر خلاف وحدت و موازین اصلی نظام است

, سخنان برخی از مسئولین بر خلاف وحدت و موازین اصلی نظام است,

وی با انتقاد از برخی سخنان مسئولین گفت: سخنان برخی از مسئولین بر خلاف وحدت و موازین اصلی نظام است چرا باید مسئول دولت به شورای نگهبان که یکی از ارکان اصلی نظام است حمله بکند و انتخابات را که خودش از همین طریق به ریاست رسیده تشریفاتی بخواند.

,

منصوری در خصوص معامله قرن خاطر نشان کرد: یک بند از معامله قرن این است که اولین قبله مسلمین را می خواهند یهودی بکنند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه