اخبار داغ

امام جمعه رشت:

برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی قبل از موعد مقرر جرم است/ تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به بازار توجه کنند

برگزاری میتینگ‌های انتخاباتی قبل از موعد مقرر جرم است/ تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به بازار توجه کنند
امام جمعه رشت به تصمیم خوب مجلس مبنی بر مطرح کردن جرم بودن خرید و فروش آرا اشاره کرد و گفت: تذکر می دهم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنید ضمن اینکه برگزاری میتینگ های انتخاباتی قبل از موعد مقرر جرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: امام صادق(ع) فرمودند که شیعیان ما از ویژگی های اهل هدایت، اهل پرهیزکاری، اهل صبر و اهل فتح و پیروزی برخوردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ۱۲ بهمن سال ۵۷، امام(ره) پس از ۱۵ سال دوری از وطن به آغوش ملت ایران برگشت.

,

امام جمعه رشت با بیان اینکه امام خمینی(ره) یک انقلابی بزرگ بود و انقلابی پاک را به جامعه بشری عرضه کرد، گفت: انقلاب اسلامی تنها به ملت ایران تعلق ندارد بلکه یک انقلاب جهانی بوده و مقدمه ای برای انقلاب جهانی امام زمان(عج) است.

,

آیت الله فلاحتی اخلاص، توکل به خدا و صبر بر مشکلات را سه ویژگی بارز اخلاقی امام(ره) برشمرد و بیان کرد: ویژگی های امام(ره) در مقام معظم رهبری موج می زند.

,

وی با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از تربیت شدگان مکتب امام(ره) بود، تصریح کرد: اگر انسان ها می خواهند به هدفی برسند باید سه ویژگی

,

امام(ره) را رعایت کنند و امروز مشاهده می کنیم رهبر معظم انقلاب ویژگی های ایستادگی و مبارزه را در کنار هم دارد و مقاومت از ویژگی های بارز ایشان است.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان، مکتب امام(ره) را الگویی برای تمام ملت ها در دنیای معاصر دانست و خاطرنشان کرد: یک انسان معتقد به مکتب تشیع باید مقاومت و تحمل در مقابل مشکلات را برای خود امر عقیدتی بداند.

,

آیت الله فلاحتی به راهپیمایی جمعیت ۳ میلیون نفری مردم عراق در جمعه هفته گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تاریخچه هزار ساله ملت عراق، جمعیت انبوه راهپیمایی جمعه گذشته را در خاطره ندارد و این راهپیمایی میلیونی موجب تحقیر آمریکا و قدرت های سلطه گر جهانی شد.

,

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۳۰ میلیون نفر در عراق و ایران در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهندس شرکت کردند، اظهار کرد: حمله موشکی ویرانگر سپاه عزیز و تصویب اخراج نیروهایی آمریکا توسط پارلمان عراق سبب توسری خوردن آمریکا در منطقه شده است.

,

امام جمعه رشت، آمریکا را شیطان مجسم ذکر کرد و افزود: ما با مردم آمریکا جنگی داریم اما با سردمداران آمریکا که یزیدی های زمان هستند در جنگیم.

,

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: آمریکا تعهد بسته به آزار ملت ها بپردازد بنابراین هر کسی بخواهد به سردمداران آمریکا دل ببندد، دلداده شیطان است.

,

وی به طرح معامله قرن آمریکا درباره رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: طرح صلح خاورمیانه ترامپ در حقیقت چاپیدن ثروت مردم منطقه است و می خواهند به مرور طرح نیل تا فرات را محقق کنند.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی خروج ایران از ان.پی.تی را در هشتم بهمن ماه امسال مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: از ابتدا، امضای ان.پی.تی اشتباه بود و هیچ دلیل قانع کنندگی برای ملت ایران نداریم بنابراین امیدوارم مجلس کنونی خروج ایران از ان.پی.تی را مصوب کند.

,

آیت الله فلاحتی به تصمیم خوب مجلس مبنی بر مطرح کردن جرم بودن خرید و فروش آرا اشاره کرد و یادآور شد: تذکر می دهم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنید ضمن اینکه برگزاری میتینگ های انتخاباتی قبل از موعد مقرر جرم است.

,

وی با اشاره به اینکه در پاره ای از موارد در ۴۰ سال گذشته بعضی از نمایندگان مجلس شیوه انتخابات غربی را در داخل کشور عملیاتی کردند، اظهار کرد: مردم ما عاقل هستند و به هر کسی که بخواهد شیوه های غیر اسلامی و غربی را در انتخابات اعمال کند، تو دهنی خواهند زد.

,

امام جمعه رشت به نزدیک شدن به ایام نوروز اشاره کرد و افزود: تعزیرات حکومتی و سازمان صمت به بازار توجه کنند تا گرانی نداشته باشیم و مردم آسیب نبینند.
آیت الله فلاحتی با هشدار به وزارت بهداشت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، بیان کرد: تاکنون مشکلی در این زمینه نداشتیم.

,
,

وی همچنین با بررسی راهکارهای تربیت اسلامی و دینی، تصریح کرد: یکی از راهکارها که در شرع مقدس از طرف اولیای دین و کتاب خدا برای تربیت انسان مطرح شده، تکریم و توجه به شخصیت و کرامت انسان است.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان، حب نفس یا علاقه به خود را از ویژگی های انسان عنوان کرد و گفت: اگر انسان مشاهده کند که فردی یا جامعه به شخصیت او توجه می کنند، فرد خود را دلداده او می کند و این موضوع ربطی به رنگ، نژاد و عقیده ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه