اخبار داغ

حسینعلی امیری:

تمامی جریان‌های سیاسی باید در انتخابات نامزد داشته باشند

تمامی جریان‌های سیاسی باید در انتخابات نامزد داشته باشند
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت به دنبال برگزاری یک انتخابات پرشور و باشکوه است که در آن تمامی سلایق و گروهای سیاسی مشارکت حداکثری و نامزد داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی امیری شامگاه جمعه در سفر به کرمان در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات دارای سه رکن مردم، مجری و ناظر است و دولت در انتخابات پیش رو به عناون یک مجری بی طرف فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات است که در تاریخ دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود که امیدورایم مردم ایران در تاریخ دوم اسفندماه برگی زرین دیگر به تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی اضافه کنند.

,

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در تاریخ دوم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

, مجلس خبرگان,

معاون پارلمانی رییس جمهوری شامگاه جمعه با استقبال استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار، مشاور استاندار در امور زنان و خانواده و جمعی از مسئولان استانی و به منظور سفر به شهرستان های زرند و کوهبنان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا با شهدای کرمان و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کرد.

, قاسم سلیمانی,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه