اخبار داغ

روی دیگری از سپاهان؛

برد در سایه بلاتکلیفی

برد در سایه بلاتکلیفی
در ادامه بازی های لیگ برتر سپاهان در نقش جهان میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان پایان پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر سپاهان در نقش جهان میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان پایان پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در این بازی برای سپاهان کی روش استنلی و محمد محبی گل زنی کردند و برای فولاد حسن بیت سعید توپ را به تور دروازه چسباند.

,

این بازی برای هر دو تیم اهمیت داشت و این سه امتیاز در قدم اول مانع شد که فاصله پنج امتیازی بین طلایی پوشان با پرسپولیس بیشتر شود و شاگردان قلعه نویی از کورس قهرمانی جا بمانند و در قدم دوم اگر سرخ های پایتخت امروز امتیاز از دست دهند حضور سپاهان را در یک قدمی خود خواهند دید.

,

آنچه در حاشیه این بازی از خود بازی داغ تر بود حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی و یا ماندن این مربی در تیم سپاهان است، بسیاری از هوادارن سپاهان از باشگاه خواستار حفظ امیر قلعه نویی هستند.

,

آنچه در این میان گفتنی است اگر قرار به جدایی قلعه نویی از سپاهان است این اتفاق باید در تعظیلات نیم فصل انجام می گرفت تا آسیب های آن به تیم سپاهان کمتر باشد.

,

داور: موعود بنیادی‌فر

,

کمک‌داوران: سعید علی‌نژادیان – بابک داوری

,

کارت زرد: شایان مصلح دقیقه 31، امید نورافکن دقیقه 39 و استنلی دقیقه 82 از سپاهان – وحید حیدریه دقیقه 25، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان و شهاب گردان دقیقه 45، جواد نکونام دقیقه 74 و فرزاد جعفری دقیقه 85 از فولاد خوزستان

,

کارت قرمز: حمید رجبی (مربی فولاد) دقیقه 45 از فولاد

,

گل: استنلی دقیقه 5 و محمد محبی دقیقه 63 برای سپاهان – حسن بیت‌سعید دقیقه 81 برای فولاد

,

ترکیب سپاهان اصفهان:

, ترکیب سپاهان اصفهان:,

پیام نیازمند، شایان مصلح، امید نورافکن، محمد طیبی، رضا میرزایی (مرتضی منصوری)، مهدی کیانی، سروش رفیعی، کومان (سجاد شهباز‌زاده)، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی (علی قربانی) و محمد محبی

,

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

,

 ترکیب فولاد خوزستان:

,  ترکیب فولاد خوزستان:,

شهاب گردان، موسی کولیبالی، مجتبی‌ نجاریان (فرزاد جعفری)، عارف آقاسی، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، آیاندا پاتوسی (امیرحسین باقر‌پور)، سینا زامهران (محمدزبیر نیک‌نفس)، فرشاد احمدزاده، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا

,

سرمربی: جواد نکونام

,

اتفاقات مهم بازی:

, اتفاقات مهم بازی:,

– دقیقه 5

,

روی ارسال کرنر توسط سروش رفیعی و در بین اشتباه بازیکنان فولاد، استنلی با یک ضربه پرقدرت گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

,

– دقیقه 19

,

محمدرضا حسینی 2 بار شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه جریمه فولاد امتحان کرد اما ضربات وی بعد از برخورد با مدافع فولاد به کرنر رفت.

,

– دقیقه 29

,

ضربه پرقدرت لوسیانو پریرا از پشت محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند با یک واکنش خوب دفع کرد و مانع از گلزنی فولادی‌ها شد.

,

– دقیقه 44

,

پاس در عمق فرشاد احمد‌زاده در بین مدافعان سپاهان در محوطه جریمه به پریرا رسید اما ضربه بی‌دقت این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

,

– دقیقه 54

,

ارسال خوب محمدرضا حسینی در محوطه جریمه به محبی رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

,

– دقیقه 63

,

توپ گوشه محوطه جریمه فولاد به محمد محبی رسید که این بازیکن بعد از حرکت در عرض با یک ضربه تماشایی دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

,

– دقیقه 72

,

ارسال کرنر توسط سروش رفیعی برای سپاهان در محوطه جریمه فولاد به حسینی رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

,

– دقیقه 81

,

ارسال بازیکن فولاد بعد از برخورد به امید نورافکن به صورت اتفاقی مقابل بیت‌سعید قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه راحت نخستین گل فولاد را به ثمر رساند.

,

– دقیقه 90

,

ضربه خطا پشت محوطه جریمه فولاد به سود سپاهان اعلام شد که امید نورافکن این ضربه خطا را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

,

حواشی:

, حواشی:,

* هواداران سپاهان در حین گرم کردن پیش از بازی همه بازیکنان سپاهان را مورد تشویق قرار دادند.

,

* سعید آذری، مدیر عامل باشگاه فولاد در حین گرم کردن بازیکنان در کنار زمین حضور پیدا کرد و با بازیکنان فولاد صحبت کرد.

,

* پیش از شروع بازی امیر قلعه‌نویی و کادر فنی سپاهان به سمت نکونام و کادر فنی فولاد رفتند و با یکدیگر خوش و بش کردند.

,

* شایان مصلح، محمد طیبی، رضا میرزایی، مهدی کیانی، پیام نیازمند و سروش رفیعی از سپاهان در آستانه شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند؛ وحید حیدریه، احمدعبدالله‌زاده و فرشاد احمد‌زاده نیز از فولاد به سمت نیمکت سپاهان رفتند.

,

* بازیکنان سپاهان که با پیراهن‌های جدید خود پا به میدان گذاشته‌اند، پیش از شروع به سمت هواداران سپاهان رفتند.

,

* مهرزاد خلیلیان، مجید حاج‌رسولیها، جمشید رشیدی و علی‌اکبر دهقان با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان به تماشای بازی نشسته‌اند.

,

* گئورگی ولسیانی، مدافع سپاهان که گفته می‌شود به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارد، در جایگاه ویژه نقش‌جهان نشسته است.

,

* استنلی بعد از به ثمر رساندن گل نخست سپاهان به شدت از سوی هواداران سپاهان تشویق شد.

,

* بیشتر عکاسان در نیمه اول پشت دروازه فولاد نشسته‌اند تا گلزنی بازیکنان سپاهان را به تصویر بکشند.

,

* در دقیقه 24 و بعد از اعلام خطا به سود سپاهان، امیر قلعه‌نویی و کادر فنی سپاهان به شدت داور اعتراض کردند، در ادامه نیز نیمکت‌نشینان فولاد اعتراض کردند؛ سپس داور با حضور در کنار زمین با سرمربی هر 2 تیم صحبت کرد.

,

* در دقایق پایانی نیمه اول و بعد از این‌که بازیکن فولاد کارت زرد دریافت کرد، کادر فنی و نیمکت‌نشینان به شدت به داور اعتراض کردند و همین سبب شد داور یکی از مربیان فولاد را با کارت قرمز از روی نیمکت اخراج کند.

,

* بازیکنان سپاهان در ابتدای نیمه دوم با یک دقیقه تأخیر وارد زمین شدند؛ البته پیام نیازمند زودتر از سایرین به زمین آمد و خود را گرم کرد.

,

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان 10 هزار و 400 نفر اعلام شد.

,

* محمد محبی بعد از به ثمر رساندن گل دوم سپاهان خوشحالی خود را با سایر بازیکنان تقسیم کرد؛ هواداران سپاهان نیز به شدت محبی را تشویق کردند.

,

* سرمربیان 2 تیم از ابتدای بازی در کنار زمین و به صورت ایستاده نظاره‌گر بازی بودند؛ نکونام اما با شور و حرارت بیشتری مدام با بازیکنان فولاد صحبت می‌کرد.

,

* سپاهان که در 2 بازی قبلی خود در لیگ یک شکست و یک تساوی در کارنامه داشت، موفق شد به پیروزی دست پیدا کند.

,

* در پایان بازی بازیکنان سپاهان به سمت هواداران خود رفتند و از آن‌ها تشکر کردند؛ نکونام و قلعه‌نویی نیز به سمت یکدیگر رفتند و دست دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه