اخبار داغ

در دوازدهمین روز از ماه بهمن؛

بالاخره دهه فجر کفش از پای مسئولین استان البرز درآرود!

بالاخره دهه فجر کفش از پای مسئولین استان البرز درآرود!
مراسم دهه فجر امسال در استان البرز با حضور مسئولینی برگزار شد که حتی از زمان دقیق ورود امام (ره) به کشور بی اطلاع هستند و حرفی برای گفتن به دانش آموزان نداشتند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، صبح امروز 12 فروردین عازم مدرسه ای شدم که میزبان مراسم استانی گلبانگ زنگ انقلاب در البرز بود، اینجا آموزشگاه علی بن ابی طالب (ع) است، در بدو ورود به مدرسه فرش قرمزی برای مسئولین پهن شده است تا روی آن رد شده و وارد مکانی شوند که برنامه اصلی در آنجا برپا می شود. از یکی از مسئولین سوال کردم امام (ره) که اشرافی گری را دوست نداشت! اما پاسخ داد دولت است دیگر!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مسئولین با کفش از روی فرش قرمز رد شدند تا وارد سالن شوند اما این بار دهه فجر توانست کفش از پای مسئولین درآورد! چرا که مدرسه برنامه خود را در نمازخانه برپا کرده بود، البته این روند در میان مسئولین عادی است، استاندار خوزستان هم در میان سیل دست همراه خود را گرفت تا نیافتد یا حسن روحانی با خودروی شاسی بلند در یکی از کارخانه های کرج حاضر شد تا روز کارگر را به این قشر، پیاده نشده تبریک بگوید. 
,
 
,
دانش آموزان از ساعت 7 و نیم صبح روی صندلی های سالن نشسته بودند تا مراسمی که اعلام شده بود راس ساعت 8 و 30 آغاز می شود ساعت 9 و 10 دقیقه شروع شده و  تاخیر مسئولین آنها را کلافه کرده بود،  در این که همیشه یک پای البرز به واسطه نبود مسئولین بومی می لنگد هم شکی نیست و در این آئین هم این مسئله به وضوح خود را نشان داد، مجری برنامه که از خارج استان دعوت شده بود غفور قاسم پور فرماندار کرج را غفور عباس پور و سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز را مدیر آموزش و پرورش استان تهران خطاب کرد.
,
 
,
سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز هم به جای خطاب دادن دانش آموزان و صحبت کردن درباره دهه فجر، به تشکر و قدردانی از تک تک مسئولین گذشت تا نسل کنونی انقلاب از سخنان مدیرانشان درباره 41 سالگی این تحول بزرگ بی بهره باشند. سالار قاسمی از میراث فرهنگی درخواست کرد تا دانش آموزان به بازدید از کاخ شمس بروند! اما گویا نمی داند که این کاخ سالهاست در اثر بی توجهی مسئولین و عدم کمک به میراث فرهنگی به یک ویرانه شباهت دارد تا یک کاخ!
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
سالار قاسمی اعلام کرد در زمان پهلوی 40 نفر خدمه و برده کاخ شمس بوده اند و دانش آموزی از میان جمع پاسخ وی را اینگونه داد؛ خب کارآفرینی کرده اند، سوال اینجاست که چرا متولیان فرهنگی مسائل را به درستی تبیین نمی کنند تا دانش آموزی از میان جمع خطاب به این مدیر آموزش و پرورش بگوید زمان پهلوی کاخ شمس کارآفرینی کرده است!
,
 
,
امروز کسی حامی اشراف گری آن زمان نیست و نخواهد بود، عزتی که انقلاب در چهل و یک سالگی برای مردم به ارمغان آورده است با ظلم و ستم رژیم منحوس طاغوت قابل مقایسه نخواهد بود اما استفاده از مصداق مذکور برای جوانی که بیکار است و آقازاده ها را در آمریکا و اروپا می بیند، به نظر صحیح نمی آید.
,
 
,
البته مدیر کل آموزش و پرورش از اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر به عمل نیاورد و زمانی که ختم سخنرانی خود را اعلام کرد با تقلبی که به وی رسانده شد مراتب تشکر خود را از این قشر به جا آورد تا حرف و حدیثی باقی نماند.
,
 
,
از صحبت های سالار قاسمی که بگذریم نوبت به استاندار البرز رسید که در کمال ناباوری ساعت ورود امام خمینی (ره) را به کشور 9 و 27 دقیقه اعلام کرد، زمانی که آن را اگر از هر دانش آموزی سوال کنید قطعا آن را در ذهن خواهد داشت. عزیزالله شهبازی هم بیشتر به جای سخنرانی به رد و بدل کردن خاطرات با مسئولین پرداخت!  
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه