اخبار داغ

اشتباه ما در انتخاب رهبر و انقلاب نبود، در انتخابات اشتباه کردیم

اشتباه ما در انتخاب رهبر و انقلاب نبود، در انتخابات اشتباه کردیم
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: ما در انتخاب رهبر و انقلاب اشتباه نکرده ایم بلکه در برخی انتخابات ها دچار انتخاب نادرست شده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) از فرانسه به تهران آیین بزرگداشتی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، آیت الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا، جمعی از خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

آیت الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در بوشهر گفت: امروز نظام ما با مدل مردم سالاری دینی تفاوت های بسیار زیادی با دیگر نظام های حاکم جهانی دارد.

,

وی اظهار کرد: حرف های سخیفی توسط برخی افراد در قالب فلسفه بیان می شود که از اعتقادات دیکتاتوری پیروی می کند و یک نظریه ای دارند مبنی بر این که حاکم می تواند هر اقدامی انجام دهد و اگر مردم از این اقدام مطلع شدند اشکالی ندارد، اما مردم نمی توانند هر کاری که دوست داشته باشند انجام دهند.

,

 

,

آیت الله سعیدی افزود: نظریه دیگری توسط برخی افراد بیان می شود که با رویکرد دموکراتیک است و صندوق های رای برای هر موضوعی ایجاد می شود و اگر رای اکثریت داده شود اجرا خواهد شد و همه این نظریه ها از نظریه مردم سالاری دینی دارای ارزش و اهمیت بسیار کمتری است.

,

وی بیان کرد: اگر دین، بد برای مردم معرفی شود قطعا نتیجه معکوس خواهد داشت و امروز باید مطرح کرد که بانیان پاپ و کلیسا خیانت های بسیاری به بشر کردند.

,

1832699

, 1832699,

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: برای قانون گذاری مطلق خدا است که اشرافیت کامل دارد و از همه خطاها و اشتباهات مصونیت دارد، به این دلیل که خداوند اشرافیت بسیار بالایی نسبت به خلق الله دارد.

,

آیت الله سعیدی ابراز کرد:  برای انتخاب رهبر باید کسی در این جایگاه قرار گیرد که ظرفیت ارتباط الهی براساس وحی یا هر چیز دیگری داشته باشد؛ وحی در امام وجود دارد و ولی فقیه به عنوان نماینده امام با درجه اجتهاد برای هدایت بشر وجود دارد.

,

 

,

وی بیان کرد: رای مردم شریعت را تغییر نمی دهد بلکه زمینه ای برای ایجاد شریعت خواهد داشت که در حکومت مردم سالاری دینی خداوند حاکم دینی انتخاب می کند و مردم می توانند حکومت دینی ایجاد کنند.

,

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا اذعان کرد: مردم در بقاء انقلاب نقش بسیار بالایی دارند که باید با روشنگری نقش مردم تبعیین شود و در رای دادن توجه ویژه ای داشته باشیم.

,

 

,

آیت الله سعیدی تاکید کرد: ما در انتخاب رهبر و انقلاب اشتباه نکرده اه ایم بلکه در برخی انتخابات ها دچار انتخاب نادرست شده ایم.

,

وی افزود: در داخل کشور برخی افراد هستند که هنوز چشم به حکومت های دیکتاتوری و دموکراسی دوخته اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه