اخبار داغ

فرماندار مهدیشهر در نشست با اصحاب رسانه مطرح کرد؛

افتتاح 78 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در دهه فجر

افتتاح 78 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در دهه فجر
فرماندار مهدیشهر گفت: 78 پروژه به مناسبت دهه فجر در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، عبدالرضا میقانی، پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی - رسانه‌ای به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در فرمانداری شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: 78 پروژه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان مهدیشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود که 7 پروژه از مجموع این تعداد کلنگ زنی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرماندار شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: مجموعه هزینه‌کرد این پروژه‌ها جمعا به مبلغ بیش از ۲۵.۶ میلیارد تومان می باشد.

,

وی افزود: از مجموع این پروژه ها گاز رسانی به منطقه دربند،افتتاح سالن باستانی، افتتاح کارخانه تولید علوفه دام، افتتاح پارک مینو شهمیرزاد و سالن ورزشی بانوان درجزین و همچنین کلنگ زنی انتقال آب به منطقه شهرک صنعتی مهدی شهر و ساماندهی نقاط حادثه خیز سه راهی فولاد محله از جمله برخی از این پروژه ها می باشد.

,

میقانی خاطرنشان کرد: این 78 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در آیینی در سفری که استاندار سمنان و هیئت همراه به شهرستان مهدی‌شهر خواهند داشت به طور همزمان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه کیفیت برنامه های دهه فجر باید بیشتر مدنظر قرار گیرد، گفت: زمینه حضور بیشتر مردم در برنامه‌های دهه فجر فراهم شود.

,

فرماندار شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه دهه مبارک فجر برگ زرین انقلاب اسلامی و نقطه اوج تعیین سرنوشت ملت ایران است، افرود: دهه فجر مهمترین رویداد تاریخی ایران محسوب می شود و توسعه و پیشرفت کشور در طول چهل سال انقلاب هر روز چشمگیرتر شده وبا  توجه به این دستاوردها لازم است این حماسه عظیم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه