اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسئولان نظام عدالت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند

مسئولان نظام عدالت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسئولان نظام به‌ عنوان خادمان مردم عدالت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز دیدار با مردم و مسئولان بابیان اینکه ۱۲ بهمن روز ولایت مداری، انقلابی گری، تجدید بیعت و پیوند ناگسستنی با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است اظهار داشت: آنچه در باب امام راحل می‌گوییم همین هم در باب مقام معظم رهبری کاملاً صدق می‌کند و در مکتب امام خمینی(ره) دین، معنویت، اخلاق و سیاست درهم‌تنیده شده و تمام رفتار و گفتار امام حول محوریت دین و مردم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: اینکه امام راحل(ره (و مقام معظم رهبری به اراده تشریعی خداوند اعتقاد راسخ، محکم و استوار و به اراده تکوینی خداوند اعتماد داشتند، امام و مقام معظم رهبری می‌دانستند چنانچه کسی درراه اجرای فرامین الهی حرکت کند قوانین و سنت‌های آفرینش به کمک او می‌‌آیند و امام به این اعتقاد رسیده بود که هر کس خدا را یاری کند خدا نیز او را یاری خواهد کرد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: همه انقلابیون روزهای سخت سال‌های ۵۶ و ۵۷ را به یاد دارند که چگونه امام(ره) در آن روزها با دستان خالی در مقابل رژیم شاهنشاهی، استکبار جهانی و شوروی ایستاد و شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و شعار نه شرقی نه غربی نشان‌دهنده این بود که امام راحل به این مطلب اعتماد داشتند که نصرت الهی به او کمک خواهد کرد.

,

وی بیان کرد: امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و در حادثه طبس نیز فرمودند خداوند شن‌ها را مأمور کرد بر همین اساس کسی که از چنین اعتماد راسخی برخوردار باشد ترس، یاس و ناامیدی در وجود او نیست.

,

شاهرخی تصریح کرد: خداوند نظام اسلامی را به دستان امام(ره) به ما هدیه کرد و ما نیز باید این هدیه را حفظ کنیم و از آفات درونی، بیرونی و توطئه‌های استکبار حفظ کنیم چراکه استکبار برای رسیدن به اهداف به شکل‌های مختلف ورود می‌کند و یکی از اهدافش این است که پوسته انقلاب اسلامی باشد ولی محتوا انقلاب نباشد.

,

وی بابیان اینکه عدالت‌خواهی و اجرای احکام الهی از اهداف مهم امام خمینی(ره) بود خاطرنشان کرد: مسئولان نظام به‌عنوان خادمان مردم باید عدالت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند و تافته جدا بافته از مردم نباشند و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که امسال از سال‌های قبل گام‌های ما جلوتر باشد و این‌گونه نباشد که همه مردم در یک صف باشند و ما در صف دیگری باشیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما باید به‌گونه‌ای باشد که در راستای تحقق عدالت و تقویت بنیه مالی مردم برداشته شود، نباید مال، ثروت و اموال تنها در اختیار عده‌ای خاص قرار بگیرد چراکه یکی از عوامل سرافرازی هر ملتی بنیه مالی مردم است، مردم ما به این نظام امید دارند، بر همین اساس باید به بنیه مالی آن‌‌ها توجه بیشتری داشت.

,

وی افزود: ملت ایران بارها دلدادگی خود را به مقام معظم رهبری نشان داده‌اند و نسبت به خطرات بیرونی و درونی هوشیار و بیدار هستند، بنابراین مسئولان باید بر اساس فرامین الهی به مردم خدمت کنند تا دل آن‌ها را به‌نظام شاد کنند و در چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی پیوند امام با مردم محکم‌تر شود.

,

شاهرخی عنوان کرد: هنوز عکس‌های شهدا و نام شهدا را بر کوچه و خیابان‌ها می‌بینیم که به ما پیام می‌دهند که باید با توکل بر خداوند، توسل به اهل‌بیت(ع)، تدبیر و انجام کار برای خدا کار مردم را پیش ببریم.

,

وی بیان کرد: مدیران نباید به خاطر راضی نگه‌داشتن مقام مسئول بالاتر از خودکاری انجام دهند چراکه چنین اقداماتی راه به‌جایی نمی‌برد، بنابراین تمام‌کارهای ما باید برای خدا و خدمت به مردم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه