اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی در اجتماع 3000 نفری فعالان فضای مجازی خراسان رضوی:

نظام جمهوری اسلامی اهرمی برای توسعه انقلاب است/ باید در همه زمینه‌ها قوی شویم+فیلم و عکس

نظام جمهوری اسلامی اهرمی برای توسعه انقلاب است/ باید در همه زمینه‌ها قوی شویم+فیلم و عکس
بزرگترین گردهمایی دانشجویان و فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، گردهمایی 3000 نفری دانشجویان و فعالان فضای مجازی بسیج خراسان رضوی، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) در سالن شهید جوانمرد قصاب دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

آیت‌الله علم‌الهدی:‌ نظام جمهوری اسلامی اهرمی برای توسعه انقلاب است

, آیت‌الله علم‌الهدی:‌ نظام جمهوری اسلامی اهرمی برای توسعه انقلاب است, آیت‌الله علم‌الهدی:‌ نظام جمهوری اسلامی اهرمی برای توسعه انقلاب است, آیت‌الله علم‌الهدی:‌ نظام جمهوری اسلامی اهرمی برای توسعه انقلاب است,

آیت الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ دانشجویان و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، ضمن تبریک سرآغاز دهه مبارک فجر و سالروز پر افتخار امام بزرگوار، اظهار کرد: در آیه شریفه که خداوند به حضرت موسی(ع) فرمان می‌دهد تا ایام الله را به قومش تذکر بدهد، امروز به عنوان یک یوم الله معلول به ذات مقدس پروردگار است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شما برداران و خواهرانی که امروز در اینجا جمع شده‌اید، اکثر شما در سال ۵۷ امروز را درک نکردید، اما کسانی که امروز را در سال ۵۷ درک کردند دیدند که این روز جلوه‌ای از قدرت خدا بود که دقیقا ثابت می‌کند تا این پهنه باید قوی شویم و قوت پیدا کنیم.

,

وی افزود: استاد شهید آیت الله مطهری می‌فرمودند شب شنبه بود که با امام در پاریس تماس گرفتم و عرض کردم شورای انقلاب امروز به این نتیجه رسیدند که شما آمدنتان را به ایران به تأخیر بیندازید، زیرا پدافندها آماده باش هستند و فرودگاه را بسته‌اند، اگر هواپیما شما را بزنند همه چیز تمام می‌شود. اما امام گفتند امروز که روز جمعه بود من متوسل شدم به وجود اقدس امام زمان(ع)، تصمیم گرفتم و روز یکشنبه به ایران می‌آیم.

,

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه زمانی که امام آمدند، فرودگاه‌ها بسته بود و برج‌های مراقبت کار نمی‌کردند، بیان کرد: عده‌ای خودشان را به برج مراقبت فرودگاه مهرآباد رساندند، برج مراقبت را فعال کردند و هواپیمای امام به سلامت به زمین نشست.

,

در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید قوی شویم

, در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید قوی شویم, در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید قوی شویم,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با طرح این سوال که باید قوی شویم اما تا کجا، عنوان کرد: در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید قوی شویم، میدان قوی شدن ما تا عرصه قدرت خدا است، چرا که قدرت خداوند نامحدود است و ما بنده خدا هستیم و برای بنده‌سازی خدا انقلاب کردیم، بنابراین مانعی بر سر راه ما وجود ندارد.

,

وی یادآور شد: زمانی که امام راحل نهضت خود را شروع کردند و نهضت ایشان به انقلاب مبدل شد و در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید، برداشت‌هایی مختلفی وجود داشت. آمریکا فکر می‌کرد ما برای نابودی نظام شاهنشاهی انقلاب کرده‌ایم و بعد از تشکیل حکومت نمی‌توانیم کشور را اداره کنیم و آنها فرصت دارند تا فرد دیگری را به جای شاه که مهره فسیلی بود در ایران مستقر کنند.

,

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه افراد متدین فکر می‌کردند نظام الهی اسلامی مبنی بر قواعد دین حاکم می‌شود و مردم در سایه دین زندگی می‌کنند، عنوان کرد: اما برداشت امام راحل و نزدیکان ایشان از انقلاب هیچکدام از این موارد نبود.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی متذکر شد: دو قرن است که مدرنیته می‌گوید خداوند قدرتی در زمین ندارد و باید خدا از زندگی انسان جمع شود، زیرا خداوند مانع پیشرفت زندگی انسان‌ها می‌شود. لیبرالیسم دین را مانع رشد و پیشرفت زندگی بشر و سوسیالیسم دین را افیون بشر می‌دانست.

,

وی خاطرنشان کرد: آنچه که باید به عنوان دستاورد ۴۰ ساله انقلاب بگوییم این است که دین خدا در زندگی انسان‌ها به وسیله یک دکترین سیاسی حفظ شد و خودش را در زندگی بشر ثابت کرد، این کار اندیشه امام و یارانش بود که معجزه‌ای پیامبرگونه داشت.

,

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبری باید در تمامی عرصه‌ها قوی شویم، عنوان کرد: برای قوی شدن اول باید این اصل را قبول کنیم که پشت تمام تدبیرهای امام راحل و مقام معظم رهبری، شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت فوق العاده مردم ما و عنایت خود امام زمان است، این واقعیت را باید قلبا بپذیریم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: رهبری مسیر راه را در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کردند، اما خداوند جریان را به صورتی تنظیم کرد که شهادت سردار سلیمانی تابلویی برای دیدن بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

,

وی خطاب به دانشجویان و فعالان فضای مجازی حاضر در این مراسم گفت: شما که افسران جنگ نرم، نهاد و نماد این جامعه هستید، باید توجه کنید که اگر می‌خواهید قوی شوید باید مانند حاج قاسم قوی شوید و به این تابلو نگاه کنید. شما فعالان مجازی بدانید که دقیقا همان فضای جنگی را دارید که حاج قاسم داشت اما باید وظیفه خود را در این عرصه بدانید، اینکه یک نفر شبهه‌ای را ضد دین توسعه دهد و شما بروید دفاع کنید و این شبهه را برطرف کنید به معنای قوی شدن نیست.

,

آیت الله علم الهدی افزود: در این عرصه شما باید حمله و تهاجم کنید به صورتی که رسانه‌های نفوذی فقط در مقابل شما دفاع کنند، اگر حمله کردید جوری که دشمن مجبور به دفاع شد، ابتکار عمل دست شما است.

,

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: امیدواریم در این ۴۰ سال دوم قدم‌هایی را برداریم که در ۴۰ سال اول برنداشتیم؛ نظام انقلاب نیست، انقلاب واقعیت دیگری است. اگر در عرصه‌های نظام وارد بحث شویم و اساس انقلاب را مسئله‌دار کنیم به خون شهدا خیانت کردیم؛ چرا که شهیدان، شهید انقلاب هستند نه نظام و برای توسعه انقلاب شهید شدند.

,

وی ادامه داد: نظام ما به عنوان یک اهرم برای توسعه انقلاب است، ۲۲ بهمن روزی است که اهرم قوی به نام جمهوری اسلامی به دست انقلاب ما افتاد و ما با این اهرم انقلاب را توسعه دادیم که دستاورد امروز ما اقتدار ما در منطقه‌ و دنیا است.

,

بنابراین گزارش، در این مراسم از برترین‌های اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی نیز تقدیر می‌شود و از کتاب "گام تمدن ساز"، نوشته حجت الاسلام راجی نیز رونمایی می شود.

,

, ,

, ,

گروه سرود رویش در گردهمایی بزرگ دانشجویان و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی نیز در این همایش به هنرنمایی پرداختند.

,

, ,

فاطمه عبادی، یکی از هنرمندان برجسته کشور نیز در گردهمایی بزرگ دانشجویان و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی به هنرنمایی پرداخت و از لحظه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تصویرگری کرد.

,

, ,

, ,

در پایان سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی در جمع دانشجویان و فعالان فضای مجازی خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، سلفی با حضار گرفته شد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه