اخبار داغ

امام جمعه گنبد:

ایستادگی و مقاومت ایرانیان، مردم جهان را تحت تاثیر قرار داد

ایستادگی و مقاومت ایرانیان، مردم جهان را تحت تاثیر قرار داد
امام جمعه گنبدکاووس گفت: ایستادگی و مقاومت مردم ایران در طول 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در دیدار با مسئولان ارشد و مدیران دستگاه اجرایی شهرستان اظهار کرد: ملت ایران چهل سال پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستادند و این نشانه پیروزی نتیجه مقاومت و ایستادگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی افزود: امسال دهه فجر رنگ و بوی شهادت سردار سلیمانی را دارد و جای خالی آن احساس می شود اما سردار با شهادتش سبب استحکام وحدت و وفاق اسلامی در کشورهای مسلمان شد.

,

امام جمعه گنبدکاووس گفت: تفسیر و ترویج بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی مهمترین برنامه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

,

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این دیدار اظهار کرد: در این برهه که تحریم ها و جنگ اقتصادی توسط دشمن بر کشور وارد شده کار کردن و مسئولیت پذیری مدیران دستگاه اجرایی سخت است اما تلاش برای خدمتگزاری به مردم در این دوره کمتر از جهاد در راه خدا نیست.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: بستر و مسئولیتی برای شما مدیران فراهم شده تا از این طریق به مردم خدمت کنید و تلاش کنید تا با خدمت صادقانه و خالصانه خود اثر ماندگار در زمان مسئولیت خود ثبت کنید.

,
,

وی با اشاره به مبارزات امام خمینی (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی خاطر نشان کرد: خط فکر امام خنینی (ره) تشکیل و تقویت اتحاد و وحدت بین امت اسلامی جهان بود و باید ضمن حفظ آرمان های نظام جنهوری اسلامی در تحکیم و تقویت این وحدت تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه