اخبار داغ

رئیس قرارگاه عمار:

آمریکا از هر طریقی به دنبال فشار به ایران است/بروز برخی مشکلات نتیجه عدم مدیریت مناسب دولت است

آمریکا از هر طریقی به دنبال فشار به ایران است/بروز برخی مشکلات نتیجه عدم مدیریت مناسب دولت است
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه عدم مدیریت مناسب دولت باعث بروز برخی مشکلات شده است، گفت: آمریکا بعد از انقلاب از هر طریقی به دنبال فشار حداکثری بر ملت ایران بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام مهدی طائب شنبه شب در سلسله نشست های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد با اشاره به اینکه نه ما  و نه دشمن فکر نمی کرد بعد از 41 سال به اینجا برسیم، اظهار داشت: 41 سال قبل فکر نمی کردیم که روزی ایران تعیین کننده سیاست منطقه باشد.
وی ادامه داد:هرچه در ادامه راه به قله و هدف نزدیک تر می شود نیازمندهمراهی بیشتر مردم چه در ایران و چه در منطقه هستیم و این همراهی نیازمند دادن اطلاعات و بصیرت به مردم است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در این همراهی دیگر قشر خاصی مسئول نیست بلکه همه اقشار مسئول هستند، گفت: رهبری چندسال قبل به مسئله آتش به اختیاری اشاره کردند یعنی منتظر دستور نباشیم و هر کسی در بحث های فرهنگی کاری انجام دهد.
وی عنوان داشت:در گام دوم انقلاب تقرب به نقطه هدف لحاظ شده است. خداوند در آیاتی از قرآن می فرماید در درگیری با دشمن سست نشوید.
حجت الاسلام طائب افزود: چه مسائلی رخ می دهد که انسان در حرکت خود سست می شود ؟ خداوند جواب این سوال را می فرماید که سختی فراوان و به نتیجه نرسیدن است.

آمریکا از هر طریقی به دنبال فشار به ایران است
وی ابراز داشت: دشمن در 41سال گذشت از هر طریقی به دنبال فشار بر ملت ایران بوده است.
رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد:در یک مسیر دشواری ها و سختی ها باعث می شود انسان سست شود و در ادامه هم وقتی عمل ما به نتیجه نمی رسد بر رهایی کار بیشتر مستمر می شود اما با تفکر به دو اصل بحث مقاومت در وجود هر کسی بیشتر می شود.
وی اضافه کرد: اصل اول اینکه وقتی سختی بر ما زیاد می شود و از این سختی درد می کشیم باید این را بدانیم که دشمن هم همین فشار و سختی را دارد منتها او از طریق ابزار رسانه که در دست دارد سختی و دشواری خود را بسیار ناچیز و سختی و دشواری ما را چند برابر جلوه می دهد و در نهایت هم این مسئله را می گوید که اگر بخواهید دشواری ومشکل شما حل شود باید دست به دامن من شوید.

ترامپ هدیه خدا برای مشخص کردن مشکلات آمریکا بود
حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه کسانی که فکر می کردند برجام مشکل ما را حل خواهد کرد به آیات قران دقت نکرده اند، گفت: ترامپ هدیه ای  از سوی خدا بود تا پرده مشکلات و سختی ها آمریکا کنار برود و همه متوجه آن شوند.
وی ابراز داشت:طبق گفته خود کارشناسان آمریکایی، آمریکا23هزار میلیارد دلار بدهکار است در حالی که ایران هیچ بدهکاری ندارد؛ حال این کشور چگونه می خواهد مشکلات اقتصادی ما را حل کند.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به حضور آمریکا در افغانستان، گفت: آمریکا روزانه 700 میلیون دلار برای حضور خود در افغانستان هزینه می کند و در آخر هم هواپیمای او در افغانستان بدون اینکه امریکا بفهمد چه شد مورد هدف قرار میگیرد.
وی افزود: ترامپ برای اینکه مشکل بیکاری در آمریکا را رفع کند بین کشور خود و مکزیک دیوار کشید تا افراد از این کشور به آن کشور برای اشتغال ورود نکنند؛ حالا این ها با اینهمه مشکل چگونه می توانند مشکلات کشورهای دیگر را حل کنند.
حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه اولین حماقت آمریکا بعد از انقلاب این بود که ایران را تحریم کرد، خاطرنشان کرد: اصل دوم این است که ما از سوی خدا امید داریم در حالی که آنها ندارند.
وی ادامه داد: ایران در عین الاسد فقط 13 موشک شلیک کرد اما نیروهای مستقردر آنجا به اندازه 1300 موشک ترسیدند و یکی از نیروهای آنها در مصاحبه ای اعلام کرد که ایران می توانست پناهگاه های عین الاسد را بزند و چندهزار نقر تلفات بگیرد اما آن ها دنبال این کار نبودند.

عدم مدیریت مناسب دولت باعث گرانی اجناس شده است
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع کشاورزان ، گفت: آقای روحانی در بین کشاورزان اعلان کرد که ما هیچ کمبودی نداریم و همه نوع جنس داریم فقط گران است.باید گفت این گرانی مربوط به مدیریت است.باید افراد متخصص اقتصاد کشور را در دست بگیرند.
وی گفت: در این مسئله دو راه وجود دارد که یا باید مجلسی را انتخاب کنیم تا دولت را به سمت مدیریت صحیح هل دهد و یا دولتی را انتخاب کنیم که هم جوان و هم انقلابی باشد.
حجت الاسلام طائب افزود: در این 41سال نیروهای انقلابی در همه عرصه ها تربیت شده اند اما برخی افراد نمی گذارند افراد جوان و انقلابی امور را در دست بگیرند. در این چندسال شاهد هستیم حضرت آقا از افراد جوان در امور استفاده می کنند.
وی ادامه داد: برای برداشتن گام دوم انقلاب همه ابزار ها وجود دارد فقط نباید در مسیر سست شویم و یا کسی در مسیر بگوید برای حل مشکلات اقتصادی باید مذاکره کنیم.

رئیس قرارگاه عمار با پاسخ به سوالی که چرا پرچم آمریکا را آتش می زنیم، بیان داشت: پرچم آمریکا نماد استکبار است اما پرچم کشور ما نماد اعتقادات ما است.
وی تصریح کرد: در هر کشوری که اتفاقی می افتد سریع پرچم آمریکا را اتش می زنند چرا که نماد استکبار است.
حجت الاسلام طائب در ادامه با اشاره به پاسخ سوالی در خصوص توطئه بنزین، گفت:  آمریکا با توطئه بی دولت کردن سه کشور ایران، عراق و لبنان به دنبال بی امن کردن منطقه بود تا اسرائیل راحت شود و قرار هم بود این مسئله ابتدا از ایران شروع شود تا خط مقاومت از بین برود.
وی افزود: اما با شروع این بحران در عراق و لبنان شهید قاسم سلیمانی آن را از بین برد ولی بحران با مسئله بنزین به ایران آمد که رهبر معظم انقلاب آن را از بین بردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا، ,  قم فردا,  قم فردا, ،,
,
,
,
,
,
,
, آمریکا از هر طریقی به دنبال فشار به ایران است,
,
,
,
,
, ترامپ هدیه خدا برای مشخص کردن مشکلات آمریکا بود,
,
,
,
,
,
,
,
, عدم مدیریت مناسب دولت باعث گرانی اجناس شده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه