اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی از ۱.۳ میلیون TEU فراتر رفت

جابجایی کانتینر در بندر شهید رجایی از ۱.۳ میلیون TEU فراتر رفت
عفیفی پور از تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۳۱۱ هزار تی.ای.یو کانتینر طی ده ماهه سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با ارایه آخرین آمار و ارقام استخراج شده در خصوص کارنامه عملیات کانتینری بندر شهید رجایی طی ده ماهه سال 1398، اظهار کرد: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و 311 هزار و 923 TEUکانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران تخلیه و بارگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عفیفی پور عنوان کرد: از مجموع یک میلیون و 110 هزار و 224 هزار TEUکانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، 144 هزار و 964 TEUمربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

,

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تصریح کرد: حجمی بالغ بر 245 هزار TEUکانتینر با رشد 6.5 درصدی طی ده ماهه سال جاری از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

,

وی از جابجایی 311 هزار و 245 TEUکانتینر حامل کالاهای صادراتی با افزایش 5.1 درصدی و 409 هزار TEUکانتینر وارداتی طی ده ماه گذشته خبر داد.

,

گفتنی است بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که با 8.5میلیون TEUکانتینر ظرفیت سالانه، تخلیه و بارگیری بیش از ۸۰ درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه